Εκπαιδευτικό σεμινάριο στην Καλαμάτα για τον Αυτισμό τον Εκπαιδευτικό ως σύμβουλος και την επικοινωνία με τους γονείς

(Reading time: 1 minute)

Ένα σεμινάριο με ετερόκλητες θεματικές ενότητες, αλλά με δύο θέματα που απασχολούν ιδιαίτερα την εκπαιδευτική κοινότητα τον τελευταίο καιρό. Οι κκ Γεράσιμος Ρούσσος (εξειδικευμένος στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία) και Ιωάννης Κοσμόπουλος (Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτικός Σύμβουλος, Ειδικός Παιδαγωγός, M.ED Εκπαίδευση Ενηλίκων) θα βρίσκονται στην Καλαμάτα στις 11/6 για ένα σεμινάριο 4,5 ωρών πάνω στον Αυτισμό, τις κοινωνικές ιστορίες, τη συμβουλευτική και την αποτελεσματική επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών.

b_750X500_750X500_16777215_00_images_roussos_kosmopoulos_kalamata.jpg

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια. Για να μπορέσετε ως Εκπαιδευτικοί να βοηθήσετε τους μαθητές με αυτισμό και Σύνδρομο Asperger, να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και τις ίσες ευκαιρίες μάθησης με τα άλλα παιδιά, θα πρέπει να κατανοήσετε τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ τους, να αναγνωρίσετε τα χαρακτηριστικά τους, να ακολουθήσετε νέες τεχνικές διδασκαλίας και να μάθετε τις στρατηγικές ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης έτσι ώστε να επιτευχθεί ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και του επικοινωνιακού λόγου και σημαντική μείωση των στερεοτυπιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Από την άλλη ο εκπαιδευτικός καλείται να ακούσει τα προβλήµατα που έχουν οι γονείς µε τα παιδιά τους - µαθητές, να κατανοήσει το πρόβληµα και να προσπαθήσει να συµβουλεύσει το γονιό ώστε να δώσει λύση στο πρόβληµα µε το παιδί του ή να τον συµβουλεύσει πως να κάνει τη σχέση του µε το παιδί πιο λειτουργική. Η διαδικασία όπως περιγράφεται παραπάνω είναι µια ξεκάθαρη συµβουλευτική σχέση που ο εκπαιδευτικός έχει το ρόλο του συµβούλου, µε όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας σύµβουλος, και ο γονιός είναι ο συµβουλευόµενος που καθοδηγείται από τον σύµβουλο - εκπαιδευτικό. Ποιες είναι οι γνώσεις και ποιες οι δεξιότητες  που πρέπει να έχει; Πως πρέπει να δοµήσει µια σχέση µε το γονιό και πως πρέπει να την οριοθετήσει για να είναι αποτελεσµατικός; Σε ποιες περιπτώσεις ακούει και δίνει λύσεις και σε ποιες περιπτώσεις δεν µπορεί να το κάνει; Τέλος η συµβουλευτική στην εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να έχει ως στόχο την καλή συνεργασία όλων των µελών της σχολικής κοινότητας.

Για το πλήρες πρόγραμμα και κρατήσεις θέσεων πατήστε εδώ

Gamified Activities for Young Learners

Educators are aware that one of the main aims of teaching should be to involve all students in a classroom all the time and make them active learners who follow the lesson and the teacher, build on what they learn...

Read more

The Michigan ECPE Survival Guide

How to do well in the different sections of the Michigan ECPE test of English and how best to prepare for the ECPE exam ECPE Listening In general, don't underestimate the listening. It can be very difficult. To make it especially difficult...

Read more

The history of the Cambridge Exams

Cambridge English Language Assessment is part of the University of Cambridge and has been providing English language assessments and qualifications for over 100 years. The first Cambridge English examination, the Certificate of Proficiency in English (CPE), was launched in 1913. The...

Read more
ELT NEWS
74, Ag Georgiou St
154 51 - N. Psychico
Tel: +30 210 6712991
Fax: +30 210 6719622
www.eltnews.gr info@eltnews.gr
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved. Designed By ELT NEWS