Ιωάννης Κριτσωτάκις

(Reading time: 1 minute)

  • Ποτέ δεν µπορείς να είσαι σίγουρος για την πιστότητα του πελάτη σου
  • Η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει µέχρι και 10 φορές παραπάνω από την διατήρηση ενός υφιστάµενου
  • Οι πωλήσεις είναι αυτές που φέρνουν το χρήµα στην επιχείρηση
  • Οι προϊοντικές διαφορές είναι ελάχιστες
  • Ο ανταγωνισµός γίνεται όλο και πιό σκληρός

Όλοι οι πελάτες δεν είναι ίδιοι ούτε υπάρχουν “∆ύσκολοι πελάτες”, όπως πολλοί νοµίζουν. Η πρώτη εντύπωση παίζει ρόλο στο πώς θα σε δεχθεί ο πελάτης. Μάθε λοιπόν πώς να κερδίζεις τις εντυπώσεις. Το “άνοιγµα της συζήτησης” µε τον πελάτη είναι τέχνη. Μην αφήνεις την “ξύλινη γλώσσα” να τη σκοτώσει… Ο πελάτης αγοράζει όφελος (το συµφέρον του) και όχι τις ιδιότητες του προϊόντος σας. Σταµάτα να µιλάς για το προϊόν σου και µίλα για τις ανάγκες του πελάτη. Μάθε πώς να “διαβάζεις” αυτά που κρύβει ο πελάτης, δες τις αντιρρήσεις του ως ευκαιρία για πώληση.

Αποκλειστικά για Ιδιοκτήτες ΚΞΓ

Εισηγητής: ∆ρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΙΣ

Ο Γιάννης Κριτσωτάκις είναι διδάκτωρ των Εµπορικών Επιστηµών του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου της Βιέννης µε µακροχρόνια εµπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και συγγραφέας βιβλίων.

 

 

 

© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.