Πρακτικές εφαρμογές Διαχείρισης παιδιών με ΔΕΠΥ στην τάξη και οργάνωση μελέτης

 

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) ή διεθνώς Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) είναι μια νευροβιολογική διαταραχή πολύ συχνή στα παιδιά που εξελικτικά συνεχίζεται στην εφηβική αλλά και στην ενήλικη ζωή. Οι ιδιαιτερότητες έχουν σχέση με την κίνηση και τη διάσπαση. Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ παρουσιάζουν έντονη κίνηση, διάσπαση προσοχής και παρορμητικότητα. Πολύ συχνά αναστατώνουν τις σχολικές τάξεις με τη συμπεριφορά τους, τη δυσκολία στην κοινωνική τους προσαρμογή ή την σχολική τους απόδοση. Δεν το κάνουν σκόπιμα ούτε θέλουν να μας χαλάσουν την ηρεμία και την ησυχία μας. Δεν μπορούν να ελέγξουν την παρορμητικότητά τους. Συνήθως έχουν μαθησιακά προβλήματα εξ αιτίας της διαταραχής τους και πολύ συχνά εναντιωματική ή παραβατική συμπεριφορά.

 

Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένειά του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στη συνολική του οργάνωση, στη σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε.

 

Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική.

 

Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. Το σχέδιο αντιμετώπισης πρέπει να περιλαμβάνει τη διαχείριση της συμπεριφοράς ενός παιδιού με ΔΕΠ-Υ ανάλογα με την ηλικία του, την παραβατική του συμπεριφορά στην τάξη, στην αυλή, στο παιχνίδι και στο σπίτι, την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και την ολική και συστηματική διαχείριση της τάξης. Τέλος πρέπει να σχεδιαστεί και να οργανωθεί ο χώρος και ο χρόνος μελέτης του παιδιού στο σπίτι και η συμβουλευτική γονέων παιδιού με ΔΕΠ-Υ.   

 

 

Στόχος του σεμιναρίου
 
Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς:
  • να διαχειριστούν την συμπεριφορά ενός παιδιού με ΔΕΠ-Υ ανάλογα με την ηλικία του
  • να αντιμετωπίζουν την παραβατική συμπεριφορά
  • να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση του παιδιού 
  • να οργανώσουν και να διαχειριστούν την τάξη όταν υπάρχει παιδί με ΔΕΠ-Υ. 
  • να σχεδιάσουν και να οργανώσουν τον χώρο και τον χρόνο μελέτης του παιδιού στο σπίτι.
  • να συμβουλέψουν και να βοηθήσουν τους γονείς.

 

 

 

Εισηγητής: Ιωάννης Α. Κοσμόπουλος M.ed

Ειδικός Παιδαγωγός Εκπαιδευτής Ενηλίκων 
Ο Γιάννης Κοσμόπουλος ασχολείται με τις Μαθησιακές  Δυσκολίες και τη Δυσλεξία από το 1992  τόσο σε επίπεδο μελέτης  των Μαθησιακών Δυσκολιών αλλά και με την αξιολόγηση και την παρέμβαση στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία. Από το 1997 αποκλειστικά με την Ειδική Αγωγή σε επίπεδο μελέτης και παρέμβασης καθώς και ερευνητικά και ως επιμορφωτής.  Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη Συμβουλευτική Γονέων την οργάνωση ομάδες γονέων και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Είναι επιμορφωτής, εισηγητής και συγγραφέας άρθρων σε πολλά σεμινάρια, συνέδρια και επιμορφώσεις με θέματα που αφορούν τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία, τη Συμβουλευτική Γονέων, τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, τις Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας, τις Σχολές Γονέων και την Εποπτεία στην Εκπαίδευση και τους Εκπαιδευτικούς. Ως Γενικός Γραμματέας της ΕΕΠΕ είχε ενεργή συμμετοχή στη διοργάνωση τεσσάρων Συνεδρίων για την ειδική Αγωγή αλλά και ημερίδων και σεμιναρίων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.      

 


 

Πιστοποίηση και βεβαίωση παρακολούθησης

Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων

Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6945 222972 
Υπεύθυνη Κρατήσεων:
Βασιλική Κάση

  

Πληροφορίες

Event Date 25-02-2018 3:00 pm
Event End Date 25-02-2018 7:00 pm
Registration Start Date 04-01-2018
Registration End Date 24-02-2018
Participation Fee €40
Location
Αθήνα (Stratos Vassilikos)
Μιχαλακοπούλου 114
Αθήνα (Stratos Vassilikos)
Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6712991 για περισσότερες πληροφορίες.
€40
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.