Events Archive

Για να μπορέσετε ως Εκπαιδευτικοί να βοηθήσετε τους μαθητές με αυτισμό και Σύνδρομο Asperger, να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και τις ίσες ευκαιρίες μάθησης με τα άλλα παιδιά, θα πρέπει να κατανοήσετε τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ τους, να αναγνωρίσετε τα χαρακτηριστικά τους, να ακολουθήσετε νέες τεχνικές διδασκαλίας και να μάθετε τις στρατηγικές ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης έτσι ώστε να επιτευχθεί ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και του επικοινωνιακού λόγου και σημαντική μείωση των στερεοτυπιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Event Date Sunday, 19 February 2017
Event End Date Sunday, 19 February 2017
Participation Fee EUR40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Sunday, 19 February 2017
Event End Date Sunday, 19 February 2017
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Saturday, 18 February 2017
Event End Date Saturday, 18 February 2017
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση και ανάπτυξη της διεκδικητικής συμπεριφοράς και η ορθή οριοθέτηση των γύρω σας μέσα από ατομικές και ομαδικές βιωματικές ασκήσεις.

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €60.00

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €40.00

Οι νευροεπιστήμες και η διεπιστημονική γνωσιοεπιστήμη ανακαλύπτουν σχεδόν κάθε μέρα νέα όρια στην μηχανή που λέγεται «νους». Οι εφαρμογές αυτών των ανακαλύψεων γίνονται ολοένα και πιο ορατές στην καθημερινότητα μας αλλά και μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Πρώτου βαθμού εξερεύνηση είναι η αυτό-μαθησιακή συνθήκη, με άλλα λόγια η δυνατότητα της αυτό-μάθησης μέσα από την γνώση του «πως μαθαίνουμε».

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €60.00

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee 40.00

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Event Date Sunday, 05 February 2017
Event End Date Sunday, 05 February 2017
Participation Fee 40.00

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Event Date Sunday, 05 February 2017
Event End Date Sunday, 05 February 2017
Participation Fee €40.00

Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα εστιάσει στους εξής τομείς:

  • Αρχική αξιολόγηση του δυσλεκτικού παιδιού σε όλες τις δεξιότητες (Reading, Writing, Listening, Speaking)
  • Τεχνικές και παραδείγματα για αποκατάσταση στην ανάγνωση και γραφή
  • Τεχνικές για διδασκαλία της γραμματικής
  • Επιλογή υλικού για διδασκαλία

Οι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, θα σχεδιάσουν τα δικά τους σχέδια εργασίας (mind maps), θα χρησιμοποιήσουν μαρκαδόρους, πλαστελίνη και άλλα υλικά, θα κάνουν χαρτοκοπτική κλπ. Τέλος θα επιλέξουν από coursebooks ασκήσεις και δραστηριότητες που θεωρούν κατάλληλες για τη διδασκαλία της Αγγλικής σε δυσλεκτικά παιδιά αιτιολογώντας την επιλογή. 

Event Date Sunday, 05 February 2017
Event End Date Sunday, 05 February 2017
Participation Fee €60.00

Subscribe to Newsletter


Холодно? Закажите подогрев пола
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Foreign Languages Forum; Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε την πρόσκληση και το newsletter μας;

Ευχαριστούμε πολύ.
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.