Events Archive

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση του θετικού κλίματος μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Στο σεμινάριο αυτό θα μάθουμε επίσης, πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το θυμό μας και πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία. 

Event Date Sunday, 05 March 2017
Event End Date Sunday, 05 March 2017
Registration End Date Friday, 03 March 2017
Participation Fee €40.00

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια. Για να μπορέσετε ως Εκπαιδευτικοί να βοηθήσετε τους μαθητές με αυτισμό και Σύνδρομο Asperger, να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και τις ίσες ευκαιρίες μάθησης με τα άλλα παιδιά, θα πρέπει να κατανοήσετε τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ τους, να αναγνωρίσετε τα χαρακτηριστικά τους, να ακολουθήσετε νέες τεχνικές διδασκαλίας και να μάθετε τις στρατηγικές ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης έτσι ώστε να επιτευχθεί ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και του επικοινωνιακού λόγου και σημαντική μείωση των στερεοτυπιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Από την άλλη ο εκπαιδευτικός καλείται να ακούσει τα προβλήµατα που έχουν οι γονείς µε τα παιδιά τους - µαθητές, να κατανοήσει το πρόβληµα και να προσπαθήσει να συµβουλεύσει το γονιό ώστε να δώσει λύση στο πρόβληµα µε το παιδί του ή να τον συµβουλεύσει πως να κάνει τη σχέση του µε το παιδί πιο λειτουργική. Η διαδικασία όπως περιγράφεται παραπάνω είναι µια ξεκάθαρη συµβουλευτική σχέση που ο εκπαιδευτικός έχει το ρόλο του συµβούλου, µε όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας σύµβουλος, και ο γονιός είναι ο συµβουλευόµενος που καθοδηγείται από τον σύµβουλο - εκπαιδευτικό. Ποιες είναι οι γνώσεις και ποιες οι δεξιότητες  που πρέπει να έχει; Πως πρέπει να δοµήσει µια σχέση µε το γονιό και πως πρέπει να την οριοθετήσει για να είναι αποτελεσµατικός; Σε ποιες περιπτώσεις ακούει και δίνει λύσεις και σε ποιες περιπτώσεις δεν µπορεί να το κάνει; Τέλος η συµβουλευτική στην εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να έχει ως στόχο την καλή συνεργασία όλων των µελών της σχολικής κοινότητας.

Event Date Sunday, 19 February 2017
Event End Date Sunday, 19 February 2017
Participation Fee EUR40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Sunday, 19 February 2017
Event End Date Sunday, 19 February 2017
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Saturday, 18 February 2017
Event End Date Saturday, 18 February 2017
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση και ανάπτυξη της διεκδικητικής συμπεριφοράς και η ορθή οριοθέτηση των γύρω σας μέσα από ατομικές και ομαδικές βιωματικές ασκήσεις.

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €60.00

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €40.00

Οι νευροεπιστήμες και η διεπιστημονική γνωσιοεπιστήμη ανακαλύπτουν σχεδόν κάθε μέρα νέα όρια στην μηχανή που λέγεται «νους». Οι εφαρμογές αυτών των ανακαλύψεων γίνονται ολοένα και πιο ορατές στην καθημερινότητα μας αλλά και μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Πρώτου βαθμού εξερεύνηση είναι η αυτό-μαθησιακή συνθήκη, με άλλα λόγια η δυνατότητα της αυτό-μάθησης μέσα από την γνώση του «πως μαθαίνουμε».

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee €60.00

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Event Date Sunday, 12 February 2017
Event End Date Sunday, 12 February 2017
Participation Fee 40.00

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Event Date Sunday, 05 February 2017
Event End Date Sunday, 05 February 2017
Participation Fee 40.00

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Event Date Sunday, 05 February 2017
Event End Date Sunday, 05 February 2017
Participation Fee €40.00
 

Preparing for the Listening Section of ECCE & ECPE

  Ever wonder why students have problems with the listening sections of language examinations? Ask yourself one simple question: How carefully do I listen when someone is speaking? There is half the answer as to why students score as they do...

Read more

Effectively Taking Language Exams

Sooner or later, most students are confronted with the necessity of taking some form of English examination. Some students are more successful than others when taking an examination. Often the more successful students are better prepared. However, sometimes students who do...

Read more

How to improve our students’ exam results in ESB writing.

How often have we been cornered by an irate parent wanting to know why his child failed the writing part of the exam even though they did very well during the year in the compositions they wrote? The student in...

Read more
ELT NEWS
74, Ag Georgiou St
154 51 - N. Psychico
Tel: +30 210 6712991
Fax: +30 210 6719622
www.eltnews.gr info@eltnews.gr
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved. Designed By ELT NEWS