Subscribe to Newsletter


Холодно? Закажите подогрев пола
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Foreign Languages Forum; Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε την πρόσκληση και το newsletter μας;

Ευχαριστούμε πολύ.

Events Archive

Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν πρέπει να αποτελούν εμπόδιο στη μάθηση. Ελάτε να μάθουμε τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών αυτών, να ξεπεράσουμε τους φόβους μας στη διαχείρισή τους, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας, να μάθουμε να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές μας και με τους γονείς τους, γιατί η γνώση, η συνεργασία και η σωστή επικοινωνία είναι η βάση για την επιτυχημένη εξέλιξη του μαθητή. 

Event Date Sunday, 27 November 2016
Event End Date Sunday, 27 November 2016
Participation Fee €40.00

How can technology serve the learning aims of individual learners and groups without adding further strain to the syllabus? How can pedagogy make the best use of technology? A step-by- step, hands-on workshop on how to use technology to facilitate learning with Dimitris Primalis and Chryssanthe Sotiriou.

Event Date Sunday, 27 November 2016
Event End Date Sunday, 27 November 2016
Registration End Date Wednesday, 30 November 2016
Participation Fee €60.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Sunday, 20 November 2016
Event End Date Sunday, 20 November 2016
Registration End Date Wednesday, 30 November 2016
Participation Fee €40.00
Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα εστιάσει στους εξής τομείς:
  • Αρχική αξιολόγηση του δυσλεκτικού παιδιού σε όλες τις δεξιότητες (Reading, Writing, Listening, Speaking)
  • Τεχνικές και παραδείγματα για αποκατάσταση στην ανάγνωση και γραφή
  • Τεχνικές για διδασκαλία της γραμματικής
  • Επιλογή υλικού για διδασκαλία
Οι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, θα σχεδιάσουν τα δικά τους σχέδια εργασίας (mind maps), θα χρησιμοποιήσουν μαρκαδόρους, πλαστελίνη και άλλα υλικά, θα κάνουν χαρτοκοπτική κλπ. Τέλος θα επιλέξουν από coursebooks ασκήσεις και δραστηριότητες που θεωρούν κατάλληλες για τη διδασκαλία της Αγγλικής σε δυσλεκτικά παιδιά αιτιολογώντας την επιλογή. 
Event Date Sunday, 20 November 2016
Event End Date Sunday, 20 November 2016
Participation Fee €60.00

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν προκύπτουν περιπτώσεις μαθητών με σύνδρομο Asperger, Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μάθηση. Πώς μπορούμε τα αντιμετωπίσουμε τα πειθαρχικά προβλήματα εντός της τάξης και να επικεντρωθούμε στη διαδικασία μάθησης;

Event Date Sunday, 20 November 2016
Event End Date Sunday, 20 November 2016
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Sunday, 13 November 2016
Event End Date Sunday, 13 November 2016
Registration End Date Sunday, 13 November 2016
Participation Fee €40.00

Κάθε μαθητής διαθέτει έναν μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών και η σύγχρονη τάξη χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό διαφορετικότητας. Αντί αυτό να αποτελεί εμπόδιο, ο αποτελεσματικός δάσκαλος χρησιμοποιεί τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των μαθητών του για να διαφοροποιήσει τη διδασκαλία και με αυτό τον τρόπο να κάνει τη μάθηση προσβάσιμη σε όλους. Σε αυτό το βιωματικό εργαστήριο στοχεύουμε στο να δείξουμε ότι η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας είναι εφικτή ακόμη και όταν οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές.

Event Date Sunday, 06 November 2016
Event End Date Sunday, 06 November 2016
Registration End Date Friday, 04 November 2016
Participation Fee EUR60.00

This workshop is about simple, effective, hands-on language patterns and phrases that an educator can use, regardless the age or the level or the nationality of the students or even the teaching environment or the subject, to positively influence and guide learners indirectly. hese patterns are based on Neuro Linguistic Programming. It’s not what we, as educators, say but the way we say it that makes all the difference. A lot of examples extracted from real teaching conditions and situations will be provided.

Event Date Sunday, 06 November 2016
Event End Date Sunday, 06 November 2016
Participation Fee EUR60.00

Η  Έφη Γλυμή και η Κλαίρη Σειραδάκη θα αναλύσουν το πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί Asperger μέσα στην τάξη αυξάνοντας έτσι τις ευκαιρίες του να αναγνωρίσει και να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές του και τελικά να ζήσει μια αξιοπρεπή και δημιουργική ζωή, πώς μπορεί ο καθηγητής να βοηθήσει ένα µαθητή µε ∆υσλεξία να µάθει Αγγλικά, πώς μπορεί ο "ειδικός" να ανακαλύψει τα στοιχεία της προσωπικότητας του μαθητή μέσα από το παιδικό ιχνογράφημα και πώς μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης ανεξαρτήτως των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν;

Event Date Sunday, 06 November 2016
Event End Date Sunday, 06 November 2016
Registration End Date Friday, 04 November 2016
Participation Fee €40.00

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Event Date Sunday, 23 October 2016
Event End Date Sunday, 23 October 2016
Participation Fee €40.00

Gamified Activities for Young Learners

Educators are aware that one of the main aims of teaching should be to involve all students in a classroom all the time and make them active learners who follow the lesson and the teacher, build on what they learn...

Read more

The Michigan ECPE Survival Guide

How to do well in the different sections of the Michigan ECPE test of English and how best to prepare for the ECPE exam ECPE Listening In general, don't underestimate the listening. It can be very difficult. To make it especially difficult...

Read more

The history of the Cambridge Exams

Cambridge English Language Assessment is part of the University of Cambridge and has been providing English language assessments and qualifications for over 100 years. The first Cambridge English examination, the Certificate of Proficiency in English (CPE), was launched in 1913. The...

Read more
ELT NEWS
74, Ag Georgiou St
154 51 - N. Psychico
Tel: +30 210 6712991
Fax: +30 210 6719622
www.eltnews.gr info@eltnews.gr
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved. Designed By ELT NEWS