The Foreign Languages Forum & Book Exhibition

7 April 2019 | Divani Palace

The Foreign Languages Forum
7 April 2019
Divani Palace Hotel
Hours 10am-6pm

The Foreign Languages Forum is one of the main events in the Greek English Language Teaching calendar. Attended by more than 300 ELT professionals, it features a 1-day programme of commercial and professional talks as well as workshops.

The Forum will take place on 7 April 2019 at the Divani Palace Hotel and features educational sessions covering a wide range of topics.

In addition, a large resource and book exhibition will give you the opportunity to see the latest ELT publications and services.

Image

The Book Exhibition

During the Foreign Languages Forum a major book exhibition takes place at the premises which gives you the opportunity to see the latest ELT publications and services.
This year 16 publishers and examination bodies will be present at the FLF's exhibition area.

Plenary Speaker

Plenary sessions are sponsored by

Image
Dr Ελένη Λιβανίου
Dr Ελένη Λιβανίου- Educational Psychologist
Η Ελένη Λιβανίου είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος με Διδακτορικό στη Γνωστική και Κοινωνική Ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Sussex Αγγλίας. Το ερευνητικό της έργο αφορά στο σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΕΠΥ), τη Δυσλεξία και τα προβλήματα συμπεριφοράς. Σπούδασε κι εργάστηκε στην Αγγλία μέχρι το 1992 και μέχρι το 2002 δίδασκε σε έκτακτα προγράμματα του Πανεπιστημίου του Sussex στην Αγγλία ενώ τώρα συνεργάζεται με το Nottingham Trent Πανεπιστήμιο της Αγγλίας ως εισηγήτρια/υπεύθυνη του προγράμματος Μάστερ (Master in Inclusive Education).

1o Plenary Session

Διαχείριση του συνδρόμου Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) μέσα στην τάξη

2o Plenary Session

Βελτιώνοντας τη μνήμη εργασίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Morning Plenary Session

image

Διαχείριση του συνδρόμου Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) μέσα στην τάξη

Η απροσεξία, η υπερκινητικότητα, η παρορμητικότητα και η περιορισμένη μνήμη εργασίας (short working memory) είναι, μεταξύ των άλλων, τα κυριότερα συμπτώματα που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του παιδιού με ΔΕΠΥ σε κοινωνικές καταστάσεις και στο σχολείο.

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ εκδηλώνουν πολλές φορές συμπτώματα και από άλλες ψυχικές διαταραχές, όπως κατάθλιψηάγχος κλπ. Επίσης, συχνά επιδεικνύουν χαμηλό επίπεδο αυτοπεποίθησης και μειωμένες κοινωνικές δεξιότητες. Πολλές φορές πέφτουν θύματα εκφοβισμού (bullying) στο σχολικό περιβάλλον και συμπεριλαμβάνονται πιο δύσκολα από τους συνομήλικούς τους σε κοινωνικές δραστηριότητες.

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ όμως είναι το ίδιο ευφυή και δημιουργικά με τα άλλα παιδιά.

Στην πρώτη ομιλία θα συζητήσουμε για:

  • τη διαχείριση της συμπεριφοράς - είτε αυτή είναι διασπαστική στη ροή του μαθήματος, είτε είναι η απόσυρση και η έλλειψη παρακολούθησης.
  • την αναγνώριση της διαφοράς μεταξύ αργού ρυθμού επεξεργασίας και αργού ρυθμού οργανωτικής αντίδρασης.
  • τις παραμέτρους που βοηθούν στη διαφοροποίηση του αργού ρυθμού, της παρορμητικής αντίδρασης και της περιορισμένης μνήμης εργασίας.
  • Πώς αναγνωρίζω και πώς αντιμετωπίζω τις διαφορετικές μορφές του συνδρόμου ΕΠΥ, τη συνοσυρότητα με άλλα σύνδρομα - το διαφορετικό μαθησιακό και συμπεριφορικό προφίλ ;Στόχος της παρουσίασης επομένως, είναι η επικαιροποίηση αυτών των ιδιαιτεροτήτων.

Afternoon Plenary Session

image

Βελτιώνοντας τη μνήμη εργασίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Η μνήμη εργασίας ή λειτουργική μνήμη, μπορεί να ορίζεται ως το σύνολο των διαδικασιών που μας επιτρέπουν την προσωρινή αποθήκευση και το χειρισμό των πληροφοριών για να εκτελούμε περίπλοκες γνωστικές εργασίες, όπως η κατανόηση της γλώσσας, η ανάγνωση, τα μαθηματικά κλπ. Η μνήμη εργασίας είναι ένα είδος βραχυπρόθεσμης μνήμης.

 

Η εργασιακή μνήμη είναι απαραίτητη για τη λήψη αποφάσεων και για την εύρυθμη λειτουργία των εκτελεστικών λειτουργιών.

 

Τα άτομα με δυσλειτουργικά σύνδρομα και μαθησιακές διαταραχές όπως η ΔΕΠΥ έχουν μικρή μνήμη εργασίας με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να θυμηθούν τα πράγματα που πρέπει να κάνουν.

 

Μοναδική η λειτουργία του εγκεφάλου, μοναδική και η πολυπλοκότητα των γνωστικών λειτουργιών στο κάθε παιδί. Στόχος όμως του εκπαιδευτικού είναι όλα τα παιδιά να μάθουν, και όλα τα παιδιά να καταλάβουν το μάθημα από την παράδοση.  Το σύνδρομο ΔΕΠΥ και τα προβλήματα με τη μνήμη εργασίας υπήρχαν, απλά τώρα έχουμε Τα επιστημονικά δεδομένα και τα μέσα για να στηρίξουμε εποικοδομητικά το κάθε παιδί μέσα στην τάξη μας. 

Image

Programme

10:30 - 11:20 Διαχείριση του συνδρόμου Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) μέσα στην τάξη - Plenary Session

Δρ Ελένη Λιβανίου
Η απροσεξία, η υπερκινητικότητα, η παρορμητικότητα και η περιορισμένη μνήμη εργασίας (short working memory) είναι, μεταξύ των άλλων, τα κυριότερα συμπτώματα που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του παιδιού με ΔΕΠΥ σε κοινωνικές καταστάσεις και στο σχολείο.
Τα παιδιά με ΔΕΠΥ εκδηλώνουν πολλές φορές συμπτώματα και από άλλες ψυχικές διαταραχές, όπως κατάθλιψη, άγχος κλπ. Επίσης, συχνά επιδεικνύουν χαμηλό επίπεδο αυτοπεποίθησης και μειωμένες κοινωνικές δεξιότητες. Πολλές φορές πέφτουν θύματα εκφοβισμού
(bullying) στο σχολικό περιβάλλον και συμπεριλαμβάνονται πιο δύσκολα από τους συνομήλικούς τους σε κοινωνικές δραστηριότητες.

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ όμως είναι το ίδιο ευφυή και δημιουργικά με τα άλλα παιδιά.

Στην πρώτη ομιλία θα συζητήσουμε για:
• τη διαχείριση της συμπεριφοράς - είτε αυτή είναι διασπαστική στη ροή του μαθήματος, είτε είναι η απόσυρση και η έλλειψης παρακολούθησης.
• την αναγνώριση της διαφοράς μεταξύ αργού ρυθμού επεξεργασίας και αργού ρυθμού οργανωτικής αντίδρασης.
• τις παραμέτρους που βοηθούν στη διαφοροποίηση του αργού ρυθμού, της παρορμητικής αντίδρασης και της περιορισμένης μνήμης εργασίας.
• Πώς αναγνωρίζω και πώς αντιμετωπίζω τις διαφορετικές μορφές του συνδρόμου ΕΠΥ, τη συνοσυρότητα με άλλα σύνδρομα - το διαφορετικό μαθησιακό και συμπεριφορικό προφίλ

Στόχος της παρουσίασης επομένως, είναι η επικαιροποίηση αυτών των ιδιαιτεροτήτων.

Sponsored by Burlington Books

11:30 - 12:20 Homework in the 21st Century: Ideas to Excite and Engage EFL Learners!

Express Publishing
Homework has always been a mainstay teacher strategy. When used properly, homework is an effective method for reinforcing educational learning goals. In the 21st century, a new style of homework should be encouraged, beyond the current model that mainly emphasizes rote rehearsal skills and mere practice at home. This new homework model should entail activities that inspire students to be more creative, explore their interests and become more autonomous. Only by providing learners with tasks that are relevant, intriguing, interesting, and exciting can there be a positive correlation between homework and higher levels of academic achievement.

12:30 - 13:20 Embark on this trip…

MM Publications
We meet Ζippy and his friends in this series! Through their adventures learners experience fun, topic-appropriate activities, where communication is not at the expense of grammar and projects are part of learning. Give your students the opportunity to be confident and independent users of English.

13:30 - 13:55 Burlington Mindset B1

Anne Leventeris, Seminar Department Manager, Burlington Books Burlington 
Mindset B1 is the ideal coursebook for mixed ability classes. The first part in a three-part exam preparation course, it contains engaging tasks and topics which challenge students to stretch their cognitive abilities.

14:00 - 14:50 WAY UP 4: A New Approach to B1 Level

Vivi Kamari, Marketing & Promotion Manager - Tassos Katsaris – Learning & Development Coordinator, Grivas Publications
  • Help your students develop confidence in Receptive and Productive skills – Active Learning in action.
  • The Mastery Mindset and Self Reflection as tool to promote student motivation in mixed ability classes.

15:00 - 15:50 Βελτιώνοντας τη μνήμη εργασίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες - Plenary Session

Δρ Ελένη Λιβανίου
Η μνήμη εργασίας ή λειτουργική μνήμη, μπορεί να ορίζεται ως το σύνολο των διαδικασιών που μας επιτρέπουν την προσωρινή αποθήκευση και το χειρισμό των πληροφοριών για να εκτελούμε περίπλοκες γνωστικές εργασίες, όπως η κατανόηση της γλώσσας, η ανάγνωση, τα μαθηματικά κλπ. Η μνήμη εργασίας είναι ένα είδος βραχυπρόθεσμης μνήμης.
Η εργασιακή μνήμη είναι απαραίτητη για τη λήψη αποφάσεων και για την εύρυθμη λειτουργία των εκτελεστικών λειτουργιών.
Τα άτομα με δυσλειτουργικά σύνδρομα και μαθησιακές διαταραχές όπως η ΔΕΠΥ έχουν μικρή μνήμη εργασίας με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να θυμηθούν τα πράγματα που πρέπει να κάνουν.
Μοναδική η λειτουργία του εγκεφάλου, μοναδική και η πολυπλοκότητα των γνωστικών λειτουργιών στο κάθε παιδί. Στόχος όμως του εκπαιδευτικού είναι όλα τα παιδιά να μάθουν, και όλα τα παιδιά να καταλάβουν το μάθημα από την παράδοση. Το σύνδρομο ΔΕΠΥ και τα προβλήματα με τη μνήμη εργασίας υπήρχαν, απλά τώρα έχουμε τα επιστημονικά δεδομένα και τα μέσα για να στηρίξουμε εποικοδομητικά το κάθε παιδί μέσα στην τάξη μας.

Sponsored by Burlington Books

16:00 - 16:50 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Β2: Οι πιο συχνοί προβληματισμοί των καθηγητών, που διδάσκουν σε επίπεδο Β2

Περδίκης Γεώργιος, Marketing Consultant, SUPER COURSE ELT PUBLISHING
Νέες εξελίξεις στον χώρο των πιστοποιητικών
• Πρακτικές συμβουλές
• Προτάσεις για συνδυασμούς βιβλίων
• INSIDER B2: To νέο Coursebook, που ανταποκρίνεται ιδανικά στις ανάγκες των μαθητών που συμμετέχουν στις εξετάσεις των πιστοποιητικών επιπέδου Β2. 

Θα διανεμηθούν δωρεάν δείγματα βιβλίων.

17:00 - 17:50 ELT exams in Greece: Myths and Realities

Andrew Betsis
  • Which exams should we ‘prefer’?
  • How, based on the Cambridge English Scale, can you officially be at level C1, if the exam you took is at level B2 or C2?
  • ‘informality’ in the new exams. How does this affect teaching?

Exhibitors

Andrew Betsis – Collins ELT
Πύργου 31, 185 42 Πειραιάς – 2104118894 – www.andrewbetsiselt.gr

Archer Editions
Κονδύλη 4, 174 55 Άλιμος – 2109803293 – www.archereditions.com

Binary Logic
Λακωνίας 20, 174 56 Άλιμος -2109955604 – www.binarylogic.net

Burlington Books
Παπαστράτου 12, 185 45 Πειραιάς – 2109767888 – www.burlingtonbooks.com

ELT NEWS
Αγ.Γεωργίου 74, 154 51 Νέο Ψυχικό – 2106712991 – www.eltnews.gr

EXAMS CERT, Training and Certification Services
Ηρούς 4, - 104 42 Αθήνα - 210 3810330 - www.examscert.edu.gr

Express Publishing
Μακμίλλαν 3, 111 44 Αθήνα – 2102120800 – www.expresspublishing.gr

Gecon Consulting
Κοφίδου 8 - 552 36 Θεσσαλονίκη - 2310344046 - www.gecon.gr

Grivas Publications
Ηροδότου 3, ΤΘ 72, 193 00, Αττική - 210 5573470 - www.grivas.gr


Hamilton House Publishers
Θήτα 3 & Τρίτης – 167 77, Ελληνικό – 2109626166 – www.hamiltonhousepublishers.com

Hillside Press
Δοϊράνης 13,113 62 Αθήνα - 2108829041 - www.elthillside.com

MM Publications
Δεληγιώργη 58, 174 56 Άλιμος - 2109953680 - www.mmpi.net

MSU, Anatolia College
Τζον Κένεντι 60, 555 35 Πυλαία - 2310398369 - www.anatolia.edu.gr

National Geographic Learning
Ζέφυρου 56, 175 64 Παλαιό Φάληρο – 2109883156 - www.eltngl.com

Oxford University Press
Βαρδουμιώτη 20Α - 115 22 Αθήνα - 2108055330 - www.oup.com/elt

Supercourse Publishing
Λαοδικίας 1, 591 00 Βέροια - 2331073777 - www.supercourse.gr

PeopleCert – LanguageCert – ECDL
Κοραή 3, - 105 64 Αθήνα - 2103729050 - www.languagecert.gr | www.ecdl.gr

Varia lecto – MacMillan-Edelsa
Ομήρου 50, - 106 72 Αθήνα – 2103234380 - http://www.varialecto.gr

Image