fbpx

Εκπαιδευτικό σεμινάριο στην Καλαμάτα για τον Αυτισμό τον Εκπαιδευτικό ως σύμβουλος και την επικοινωνία με τους γονείς

Webooks Web Banner


Ένα σεμινάριο με ετερόκλητες θεματικές ενότητες, αλλά με δύο θέματα που απασχολούν ιδιαίτερα την εκπαιδευτική κοινότητα τον τελευταίο καιρό. Οι κκ Γεράσιμος Ρούσσος (εξειδικευμένος στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία) και Ιωάννης Κοσμόπουλος (Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτικός Σύμβουλος, Ειδικός Παιδαγωγός, M.ED Εκπαίδευση Ενηλίκων) θα βρίσκονται στην Καλαμάτα στις 11/6 για ένα σεμινάριο 4,5 ωρών πάνω στον Αυτισμό, τις κοινωνικές ιστορίες, τη συμβουλευτική και την αποτελεσματική επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών.

roussos_kosmopoulos_kalamata.jpg

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια. Για να μπορέσετε ως Εκπαιδευτικοί να βοηθήσετε τους μαθητές με αυτισμό και Σύνδρομο Asperger, να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και τις ίσες ευκαιρίες μάθησης με τα άλλα παιδιά, θα πρέπει να κατανοήσετε τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ τους, να αναγνωρίσετε τα χαρακτηριστικά τους, να ακολουθήσετε νέες τεχνικές διδασκαλίας και να μάθετε τις στρατηγικές ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης έτσι ώστε να επιτευχθεί ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και του επικοινωνιακού λόγου και σημαντική μείωση των στερεοτυπιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Από την άλλη ο εκπαιδευτικός καλείται να ακούσει τα προβλήµατα που έχουν οι γονείς µε τα παιδιά τους - µαθητές, να κατανοήσει το πρόβληµα και να προσπαθήσει να συµβουλεύσει το γονιό ώστε να δώσει λύση στο πρόβληµα µε το παιδί του ή να τον συµβουλεύσει πως να κάνει τη σχέση του µε το παιδί πιο λειτουργική. Η διαδικασία όπως περιγράφεται παραπάνω είναι µια ξεκάθαρη συµβουλευτική σχέση που ο εκπαιδευτικός έχει το ρόλο του συµβούλου, µε όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας σύµβουλος, και ο γονιός είναι ο συµβουλευόµενος που καθοδηγείται από τον σύµβουλο - εκπαιδευτικό. Ποιες είναι οι γνώσεις και ποιες οι δεξιότητες  που πρέπει να έχει; Πως πρέπει να δοµήσει µια σχέση µε το γονιό και πως πρέπει να την οριοθετήσει για να είναι αποτελεσµατικός; Σε ποιες περιπτώσεις ακούει και δίνει λύσεις και σε ποιες περιπτώσεις δεν µπορεί να το κάνει; Τέλος η συµβουλευτική στην εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να έχει ως στόχο την καλή συνεργασία όλων των µελών της σχολικής κοινότητας.

Για το πλήρες πρόγραμμα και κρατήσεις θέσεων πατήστε εδώ

Call To Action Subscribe2


elt excellence awards

Latest

Don’t be this teacher!

01 May 2020

I have this new hobby. I torture myself by visiting teachers’ fb groups, I read terrible things they write and I collect gems for my next workshop, “Don’t be t...

Nick Dellas talks about the Educational Leadership Association

01 May 2020

Nick Dellas is a teacher of English and a FLS owner who has been running Chronos School, one of the most successful FL schools in the greater Athens area, for...

Teaching is a passion - Learning is a passion

01 May 2020

The only way to be truly successful in any skill is to be passionate about it.  When people throw themselves into –say- sports, music or computer games an...

April 2020

01 May 2020

  Some of the topics featured in this month's ELT NEWS   The CiELL project team is developing open educational resources based on comics that are hig...

LanguageCert offers Online exams for candidates under the age of 16!

27 April 2020

Teaching and learning are rapidly moving online, catering to students of all ages across the globe. Exam delivery methods have been quick to follow. LanguageCe...

Latest Issue

© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.