Αθήνα – 15 Φεβρουάριου 2015

Το έργο του εκπαιδευτικού έχει μεγαλύτερες και δυσκολότερες απαιτήσεις από την αυτονόητη προσφορά μιας μεθοδικά άψογης διδασκαλίας. Είναι έργο πολύπλευρο, έργο έμπνευσης, που μαζί με την έμφυτη δημιουργική δύναμη προϋποθέτει μια πλούσια, καλλιεργημένη, σε πολύ ανοιχτό ορίζοντα προσανατολισμένη και με βαρύ αίσθημα της ευθύνης προικισμένη ψυχή. Για να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός στο δύσκολο έργο του σήμερα απαιτείται να είναι ολοκληρωμένος άνθρωπος και όχι ένας ξηρός επαγγελματίας. Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης.

Δηλώστε συμμετοχή και μάθετε:

  • ποιες αξίες ζωής συνιστούν ένα αδιαίρετο σύμπαν με την ελευθερία του πνεύματος, την κριτική σκέψη και τον αναστοχασμό και πώς τις εμπνέουμε και τις διδάσκουμε στην σύγχρονη υλιστική εποχή που ζούμε.
  • σε ένα δίωρο βιωματικό εργαστήριο, γιατί τα δυσλεκτικά παιδιά έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας και πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη διδασκαλία σας για να τα βοηθήσετε.
  • πώς να ξεχωρίζετε το υπερκινητικό από το ζωηρό παιδί και
  • πώς μπορείτε να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί: 1) να εστιάσει την προσοχή του 2) να ελέγξει τις παρορμήσεις του 3) να ελέγξει την κινητικότητά του.

 

 


 
Teacher Development Seminars


Εκπαίδευση Αξιών και Μαθησιακές Ιδιαιτερότητες

Δηλώστε συμμετοχή τώρα!

Ο επιτυχημένος κύκλος εκπαιδευτικών σεμιναρίων συνεχίζεται!

Αθήνα

15 Φεβρουρίου 2015

Royal Olympic Hotel - (Αθ.Διάκου 28, Αθήνα)

Ώρες: 10:00 - 14:00

 
Το έργο του εκπαιδευτικού έχει μεγαλύτερες και δυσκολότερες απαιτήσεις από την αυτονόητη προσφορά μιας μεθοδικά άψογης διδασκαλίας.
Είναι έργο πολύπλευρο, έργο έμπνευσης, που μαζί με την έμφυτη δημιουργική δύναμη προϋποθέτει μια πλούσια, καλλιεργημένη, σε πολύ ανοιχτό ορίζοντα προσανατολισμένη και με βαρύ αίσθημα της ευθύνης προικισμένη ψυχή. Για να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός στο δύσκολο έργο του σήμερα απαιτείται να είναι ολοκληρωμένος άνθρωπος και όχι ένας ξηρός επαγγελματίας. Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης.

Δηλώστε συμμετοχή και μάθετε:

  • ποιες αξίες ζωής συνιστούν ένα αδιαίρετο σύμπαν με την ελευθερία του πνεύματος, την κριτική σκέψη και τον αναστοχασμό και πώς τις εμπνέουμε και τις διδάσκουμε στην σύγχρονη υλιστική εποχή που ζούμε.
  • σε ένα δίωρο βιωματικό εργαστήριο, γιατί τα δυσλεκτικά παιδιά έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας και πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη διδασκαλία σας για να τα βοηθήσετε.
  • πώς να ξεχωρίζετε το υπερκινητικό από το ζωηρό παιδί και πώς μπορείτε να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί: 1) να εστιάσει την προσοχή του 2) να ελέγξει τις παρορμήσεις του 3) να ελέγξει την κινητικότητά του.
Δηλώστε συμμετοχή

Η καταληκτική ημερομηνία για κρατήσεις θέσεων:
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015.
 


Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές και καθηγήτριες όλων των ειδικοτήτων.

30€ ανά συμμετοχή

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κρίστα Παπακανελλοπούλου
Tηλ.: 210 6712991
e-mail: info@eltnews.gr
Ώρες: 09:00 - 17:00

Εισηγητές

  • Βικτωρία Πρεκατέ
  • Κατερίνα Περικλέους
  • Ανθή Κοκκώνη
  • Μπουντουβή Ευαγγελία
 
09:00 - 10:00 Προσέλευση / Καφές


10:00-10:50 Εκπαίδευση αξιών

 

Οι αξίες είναι οι αρετές, οι αρχές εκείνες, στις οποίες δίνουμε υψηλότερη  προτεραιότητα από οτιδήποτε άλλο, ακόμη κι αν χρειάζεται να θυσιάσουμε προσωπικά οφέλη. Αποτελούν το θεμέλιο λίθο για τη φιλοσοφία και τον τρόπο ζωής μας. Οι αξίες είναι πολύ σημαντικές, όχι μόνο για την αρμονική συνύπαρξή μας με τους άλλους, αλλά και για τη σχέση μας με τον εαυτό μας. Όταν συνειδητά έχουμε επιλέξει κάποιες ανώτερες αξίες, ως πυξίδα στη ζωή μας, και τις εφαρμόζουμε με συνέπεια, νιώθουμε εσωτερική σταθερότητα, η αυτό-εκτίμησή μας αυξάνεται και βρίσκουμε νόημα στη ζωή, καθώς οι αξίες δημιουργούν ένα ασφαλές πλαίσιο, μέσα στο οποίο μπορούμε να κινηθούμε στη ζωή, χωρίς να νιώθουμε χαμένοι ανάμεσα στα σκαμπανεβάσματα και τις τρικυμίες της.

 

Μπορούν οι αξίες να διδαχθούν μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα; Βεβαίως, μέσα από την εκπαιδευτική πράξη και καθημερινή λειτουργία, αλλά και μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Είναι επιτακτική η ανάγκη, καθώς τα παιδιά σήμερα βομβαρδίζονται ασταμάτητα, κυρίως από τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο, από αρνητικά μηνύματα διαστρεβλωμένων αξιών

Βικτωρία Πρεκατέ
Εκπαιδευτικός, ψυχολόγος και ιδρύτρια της ομάδας ΜΕΝΤΟΡΑΣ.


11:00-12:50 Προσεγγίζοντας τα Αγγλικά για μαθητές με δυσλεξία

Πώς θα διαβάζατε τις λέξεις: : ne me ;

Σε όλες βλέπουμε / ο /, αλλά ακούμε διαφορετικούς ήχους.

Η Αγγλική γλώσσα παρουσιάζει πληθώρα λέξεων με φωνολογικές ιδιαιτερότητες. Στα Αγγλικά, αυτό που γράφουμε δε συμβαδίζει πάντοτε με αυτό που διαβάζουμε. Αντίθετα στην ελληνική γλώσσα, σχεδόν πάντοτε, γράφουμε ό,τι ακούμε και διαβάζουμε αυτό που βλέπουμε (φωνολογικά ομαλή γλώσσα). Για να αντιμετωπιστούν αυτές οι δυσκολίες που παρουσιάζουν οι Έλληνες μαθητές στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας, χρειάζεται η εφαρμογή μιας εξειδικευμένης μεθόδου που οφείλει να τηρεί τις παρακάτω παραμέτρους:

  • να εξοικειώνει το παιδί με τα γραφήματα (γράμματα) και τα φωνήματα (ήχους) της Αγγλικής γλώσσας
  • να ασκεί τον μαθητή στα παραγλωσσικά στοιχεία της Αγγλικής γλώσσας (τόνος και ρυθμός) καιστην μουσικότητά της
  • να εξασκεί το παιδί πρωτίστως στην ανάγνωση και στην οπτική αναγνώριση συλλαβών και λέξεων.
  • να είναι πολυαισθητηριακή ,δηλαδή η διδασκαλία να ενεργοποιεί όλα τα αισθητηριακά κανάλια (οπτικό,ακουστικό, κιναισθητικό)
  • να είναι ευέλικτη και να αξιοποιεί τις δυνατότητες του μαθητή
  • να προσφέρει καλά οργανωμένη γνώση , κοντά στο επίπεδο που ήδη τα καταφέρνει ο μαθητής
  • να καλλιεργεί την ενεργή συμμετοχή του μαθητή
  • να συμβάλλει στην ποιοτική τροποποίηση διδασκαλίας βάσειτων αρχών που διέπουν τη συνεκπαίδευση

Περιεχόμενο ομιλίας

Θεωρητικό υπόβαθρο 

  • Σύγχρονες υποθέσεις αιτιολογίας της δυσλεξίας & πρόσφατα ευρήματα που τις υποστηρίζουν.
  • Μαθησιακά προφίλ: γνωρίζοντας πώς μαθαίνουν καλύτερα τα παιδιά
  • Διαφορές ελληνικής κι αγγλικής γλώσσας

Προσεγγίζοντας στην πράξη τηδιδασκαλία αγγλικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες 

  • Αξιολόγηση μαθησιακών δεξιοτήτων και στοχοθεσία.
  • Παραδείγματα και προτάσεις διδασκαλίας για τους εξής τομείς:
1. Φωνολογία/Ανάγνωση
2. Γραμματική
3. Λεξιλόγιο
4. Ορθογραφία
  • Μεταγνωστικές στρατηγικές
  • Χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών εργαλείων

Κατερίνα Περικλέους & Ανθή Κοκκώνη 
Ειδικές Παιδαγωγοί με εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη δυσλεξία

 

13:00-13:50 Ελλειμματική Προσοχή & Υπερκινητικότητα

Η «διαταραχή ελλειμματικής προσοχής / υπερκινητικότητα» (ΔΕΠ-Υ) αποτελεί μια αναπτυξιακή διαταραχή με νευροβιολογική βάση και έχει δύο κύρια συμπτώματα:το μικρό εύρος προσοχής και τον παρορμητισμό/έντονη κινητικότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ‘φυσιολογικά’ άτομα παρουσιάζονται παρόμοιες συμπεριφορές. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι τα άτομα με ΔΕΠ-Υ(παιδιά και ενήλικες) εμφανίζουν τις προαναφερόμενες συμπεριφορές σε βαθμό ασύμφωνο με την ηλικία τους και με το αναπτυξιακό τους επίπεδο και με τέτοια συχνότητα ή βαρύτητα που παρατηρείται σημαντική επίπτωση σε βασικούς τομείς της καθημερινότητάς τους:

1) να εστιάσει την προσοχή του
2) να ελέγξει τις παρορμήσεις του
3) να ελέγξει την κινητικότητά του

Μπουντουβή Ευαγγελία
Η Ευαγγελία Μπουντουβή αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2009. Εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή στην Ιατρική Σχολή του Ε.Κ.Π.Α., στο Ερευνητικό Εργαστήριο της Γ’ Παιδιατρικής Κλινικής (υπεύθυνη εργαστηρίου Μοριακή Βιολόγος-Βιοχημικός Δρ. Α. Παπαδοπούλου), υπό την επίβλεψη του Επικ. Καθηγητή Παιδονευρολογίας Δρ. Α. Ντινόπουλου, με θέμα τον «Γενετικό έλεγχο των NPC1-NPC2 γονιδίων με σκοπό την ανίχνευση ασθενών με Niemann-Pick τύπου C και τη μελέτη του επιπολασμού των γενετικών αλλαγών των γονιδίων αυτών στον ελληνικό πληθυσμό». Στο διάστημα αυτό εκπαιδεύεται στην κλινική διάγνωση και εργαστηριακή προσέγγιση νευρολογικών νοσημάτων, με τεχνικές μοριακής βιολογίας. Στα πλαίσια της ειδικότητας εκπαιδεύτηκε για ένα έτος στο Νεογνολογικό τμήμα - Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών του Νοσοκομείου “Αλεξάνδρα”. Εργάστηκε για 3 περίπου έτη ως ιατρός σε ιδιωτικό διαγνωστικό εργαστήριο και είναι μέλος της εθελοντικής Μ.Κ.Ο. “Ανοικτή Αγκαλιά-Κοινωνική Παιδιατρική”. Επί του παρόντος είναι ειδικευόμενη στην Γ’ Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου “Αττικόν”. Έχει 2 δημοσιεύσεις κατόπιν κριτικής στον διεθνή Ιατρικό Τύπο και έχει συμμετάσχει σε 3 διεθνή και 6 ελληνικά συνέδρια με προφορικές και γραπτές ανακοινώσεις.

 

 
Ag. Georgiou 74, 154 51 N. Psychico, T: +30 210 6712991 , F: +30 210 6719622

If you no longer wish to receive mail from us, you can unsubscribe
{accountcontactinfo}

 

 

 

Author

ELT News

ELT News