15ο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 16-17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΙΝΟΑ PALACE
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ - ΧΑΝΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Ξεκινώντας από την κλασσική ρήση « Νους υγιής εν σώματι υγιεί» θα επιχειρήσουμε μία σύγχρονη προσέγγιση προκειμένου να προσδιοριστεί η επίδραση της σωστής διατροφής και της άσκησης του σώματος και του πνεύματος στην ικανότητα της μάθησης. Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα αποτελέσουν σημαντικό όπλο για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους χορηγούς μας που με την προσφορά τους έγινε δυνατή η οργάνωση και διεξαγωγή του 15ου Παγκρητίου Συνεδρίου στα Χανιά: Burlington Books, Grivas Publications, LanguageCert, Express Publishing, Binary Logic, MM Publications, Hillside Press
Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Το Παγκρήτιο Συνέδριο Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης διοργανώνεται από κοινού από τους Συλλόγους Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου και Λασιθίου και αποτελεί πλέον θεσμό για τα εκπαιδευτικά δεδομένα της Κρήτης και όχι μόνο.
Το 15ο Παγκρήτιο Συνέδριο έχει σαν θέμα του το αρχαίο γνωμικό «νους υγιής εν σώματι υγιεί», το οποίο είναι ίσως από τα πιο γνωστά και πολυχρησιμοποιημένα ρητά, γνωμικά / αποφθέγματα ή εκφράσεις που χρησιμοποιούμε στις μέρες μας. Χρησιμοποιείται τόσο στο χώρο του αθλητισμού, της άσκησης και της αναψυχής όσο και της εκπαίδευσης και το αποδίδουμε με την έννοια, πως ένα υγιές σώμα σου προσφέρει και ψυχική υγεία – ισορροπία.
Το απόφθεγμα «νους υγιής εν σώματι υγιεί», προέρχεται από τα λατινικά και ανήκει στον σατιρικό ποιητή Ιούνιο Ιουβενάλη (Decimus Junius Juvenalis 60 – 127 μ.Χ.). Βρίσκεται στο έργο του με τίτλο «Σάτιρες» και το πρωτότυπο έχει ως εξής:
«orandum est ut sit mens sana in corpore sano» που μεταφράζεται στα ελληνικά ως «νους υγιής εν σώματι υγιεί». Ο Ιουβενάλης είπε αυτή την φράση στην προσπάθεια του να πείσει τους Ρωμαίους πολίτες να ακολουθήσουν το δρόμο της αρετής. Στο σχετικό χωρίο του έργου του, κάνει αντιπαραβολή του τρόπου ζωής του Ηρακλή με τον τρόπο ζωής του Σαρδανάπαλου.
Γιατί όμως να είναι σατιρική αυτή η φράση; Όπως αναφέρει ο φιλόλογος Φαίδωνας Μαλιγκούδης, ο Ιουβενάλης «στηλιτεύει την αδυναμία του ανθρώπου να ξεχωρίσει το σωστό και πολλές φορές προσεύχεται στους θεούς, ζητώντας υλικά αγαθά, δόξα, και πολιτική ισχύ, που δεν τον οδηγούν τελικά στην ευτυχία. Οι άνθρωποι δεν θα πρέπει να ζητούν με προσευχές από τους θεούς παρά να τους χαρίζουν ένα υγιές μυαλό και ένα υγιές σώμα”.
ΟΜΙΛΙΕΣ WORKSHOPS
ΣΑΒΒΑΤΟ 16/6
9:00 |
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ |
|
10-11:50 |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΑΤΣΟΥ ΦΡΟΣΩ, Ψυχολόγος
Τίτλος: Τα οφέλη της φυσικής δραστηριότητας σε παιδιά και εφήβους: Ο ρόλος των γονέων. Στη συζήτηση θα αναλυθούν διεξοδικά τα οφέλη από τη συμμετοχή παιδιών και εφήβων σε προγράμματα άθλησης σε ψυχολογικό, κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο. Επίσης θα αναφερθεί και θα αναλυθεί ο ρόλος των γονέων και θα δοθούν κατευθυντήριες γραμμές για τη σωστή αντιμετώπιση των παιδιών-αθλητών.
ΛIΒΑΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ, Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος
“Γονείς και Εκπαιδευτικοί και τα μηνύματα που επικοινωνούν στα παιδιά για του ρητού το αληθές : ‘Νους υγιής, εν σώματι υγιεί’ ……… “
ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ ΜΙΡΑΝΤΑ, Ψυχολόγος (Α.Π.Θ. 2002) Περίληψη: Η έννοια της υγείας από το παρελθόν έως σήμερα. Το ψυχοβιοκοινωνικό μοντέλο υγείας. Το στρες (αγχος) και οι επιπτώσεις του στην υγεία μας. Η συμβολή του ψυχολόγου στη διαχείριση του άγχους και την ανάπτυξη της ψυχικής μας ανθεκτικότητας. Η έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας και η ενίσχυσή της στα παιδιά μας. Άλλοι παράγοντες που προάγουν την υγεία μας και μπορούμε οι ίδιοι να συμπεριλαμβάνουμε σταθερά στον τρόπο ζωής μας. |
|
12-12:50 |
BURLINGTON BOOKS Ομιλήτρια: Christina Bakopoulou, Managing Director
Τίτλος : Here comes Jet for Junior A and Junior B! Jet, the new superhero from Burlington Books, will bring joy, action and motivation to your junior classes and provide creative opportunities to teach values and develop children’s 21st-century life skills. |
ΚΑΡΑΜΠΑΤΟΣ HUBERT HELLAS Ομιλήτρια: Γεωργία Μπαρκούρα
Τίτλος: Training ΚΠγ Α – Ολοκληρωμένη προετοιμασία για την εξέταση Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας επιπέδου Α Mit dem Trainingsbuch wiederholen und üben Ihre Schüler den gesamten Stoff, den sie für die Prüfung des Griechischen Staatszertifikats – Niveau A1 & A2 brauchen. Training ΚΠγ Α bietet 10 Modelltests zusammen mit einem breitgefächerten Übungsangebot zu allen vier Prüfungsphasen und ermöglicht so eine effektive und zugleich abwechslungsreiche Vorbereitung auf die Prüfung. |
13-13:50 |
GRIVAS PUBLICATIONS Τίτλος: Isn’t It Time We Got More Active? WAY UP! The one and only coursebook series which turns passive learning into active learning.
Ομιλήτρια: Vivi Kamari Marketinig & Promotion Manager |
|
14-14:50 |
EXPRESS PUBLISHING Τίτλος: Celebrating 30 Years of Innovation and Excellence! · I wonder: The amazing new course for Primary learners! · · Right On! 1-4: The Right course for the 21ST Century Learners! · On Screen C2: The ideal choice for all C2 level exams! |
15-15:50 |
ANDREW BETSIS ELT Teaching English to Very Young Learners (ages 4 or 5)-- ELT exams Update - Teaching English to Very Young Learners (ages 4 or 5): pre-K and Kindergarten. Opportunities and Challenges. The importance of Phonics (not Phonetics) - The Non-Native English Teacher. Work opportunities abroad. Basic requirements and main challenges. - ELT exams Update |
|
16-16:50 |
SUPERCOURSE Α) TECH IT EASY! - Η ΝΕΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ SENIOR ΤΑΞΕΙΣ! Β) RESTART - ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ‘RESTART’ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΥΣ Παρισόπουλος Θωμάς Marketing Consultant, SUPER COURSE ELT PUBLISHING |
|
17:00-19:00 |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΛ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Τίτλος ομιλίας: Ρόλος και δυνατότητες των social media στην σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία Περίληψη: Τα νέα παιδιά περνούν όλο και περισσότερο χρόνο στα social media. Με ποιους τρόπους μπορεί ένας εκπαιδευτικός να χρησιμοποιήσει τα social media ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και να βρει κοινό κώδικα με τους μαθητές? Παρουσίαση των δυνατοτήτων που δίνει το facebook (groups) και τρόποι διάδρασης.Σύγχρονα social media: Quora, Medium, Tumblr free tools
ΜΠΕΛΑΛΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ Τίτλος: Η δύναμη του "είμαι": Πώς μπορώ να γιγαντώσω την επίδοση μου σε κάθε τομέα της ζωής αντιστρέφοντας την καταστροφική αλληλουχία του "έχω > κάνω > είμαι".
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΟΚΚΑΛΗ Τίτλος: Τα οφέλη της φυσικής δραστηριότητας σε παιδιά και εφήβους: Ο ρόλος των γονέων HEALTHY LITTLE EATERS THE GREEK ELT MOVEMENT |
|
19:15-20:00 |
ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΕΡΗ Τίτλος: "Μαθαίνοντας Διατροφή και Υγεία". |
|
21:30 |
GALA - KTHMA KANATAKH |
Η ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ 12:00 – 19:00
ΟΜΙΛΙΕΣ WORKSHOPS
ΚΥΡΙΑΚΗ 17/6
10-11:30 |
ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΑΔΟΥ / ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΩΓΗΣ |
|
11:30-12:00 |
GLOBAL CERT ΑΕ
Speakers: Christine Tsatsaba
GlobalCert: Introducing the 4th Industrial Age Certifications. Launching the new ESOL International Qualifications. |
YORK PRESS 11 - 11:50π.μ . Speaker: Maria Davou
Τίτλος: Teaching Grammar without Teaching Grammar
In this talk, we will explore ways of subtly integrating grammar tasks in all skills. Grammar is present everywhere and there is no language without it. However, teaching Grammar communicatively is often a riddle for teachers. How can we design grammar tasks that are creative and meaningful? How can we teach grammar "in disguise"? The talk will include hands-on examples from soft-CLIL and values-based approaches too. |
12-12:50 |
GRIVAS PUBLICATIONS Τίτλος: Isn’t It Time We Got More Active? WAY UP! The one and only coursebook series which turns passive learning into active learning. Ομιλήτρια: Vivi Kamari Marketinig & Promotion Manager |
ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΗΜΟΡΩΤΑ Ένα ή πολλά είδη νοημοσύνης; Εφαρμόζοντας αυτά, ο νους και το σώμα συνεργάζονται αρμονικά στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Μπορεί ο δάσκαλος της ξένης γλώσσας να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση στα πλαίσια της ρήσης «Νους Υγιής εν σώματι υγιεί;» Φυσικά! Πως μπορεί ο δάσκαλος να εφαρμόσει τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner (Theory of Multiple Intelligences) και να αναπτύξει τις ικανότητες των μαθητών του σε ένα ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον; Το σώμα μαζί με το νου συνεργάζονται αρμονικά βοηθώντας την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. |
13-13:50 |
EXPRESS PUBLISHING Τίτλος: The Power of Play: Developing Language through Play Play is the most natural teaching tool, aiming to help young pupils prepare for adult life. By integrating games into our classrooms we increase students’ motivation, activate their bodies and develop their social skills. Structured play in the classroom ensures that learning happens. |
|
14-14:50 |
ANDREW BETSIS ELT Teaching English to Very Young Learners (ages 4 or 5)-- ELT exams Update - Teaching English to Very Young Learners (ages 4 or 5): pre-K and Kindergarten. Opportunities and Challenges. The importance of Phonics (not Phonetics) - The Non-Native English Teacher. Work opportunities abroad. Basic requirements and main challenges. - ELT exams Update. |
NOCN Workshop on Writing & Speaking
Ομιλήτρια: Revisiou Popi, Esol Exams |
15-15:50 |
MM Publications-Binary Logic Enter a new world. ENTER PORTAL! Speaker: MM Publications As educators, we must strive to prepare our students for the ‘real world’; as English teachers, we aim to help our students communicate successfully in English. Portal to English can enable us to do both in our classroom successfully. This brand-new series engages learners and equips them with the necessary skills to excel in the modern, ever- changing world. Based on contemporary ELT methodology, this inspiring course focuses on the systematic development of language skills and comprises motivating and contemporary topics. |
|
16-16:50 |
CENCAGE LEARNING Tίτλος: Happy World & Great Wonders - Sowing the seeds of success for Junior and Senior Classes Ομιλητής: Eftychis Kantarakis - Teacher Trainer - National Geographic Learning Eftychis is a Teacher Trainer working for National Geographic Learning. He is an ELT Teacher and Director of Studies working for Schools in the UK and in Greece. He has presented in Europe, Africa and the Middle East at various International Conferences. His passion lies in teaching English using Learning Technologies. |
VOUGIOUCLIS W.S.H. Tίτλος: DESIGN IT, PLAY IT, TEACH IT AND HAVE A WHALE OF A TIME; AN EXCITING GAME-DESIGN WORKSHOP Initially the attendants will participate as students and play two game activities through their cellphones or portable devices. Then, they will be shown how to design and share these activities. At the end of the workshop, two members of the audience will have the opportunity to create similar activities, using the presentation equipment. Requirements: smartphones or tablets for the attendants - they can share one in pairs if necessary. |
17-17:50 |
PACEahead Speakers: George Knoring, BA, MBA, TESOL cert, TBE LCCI & INTESOL cert, Teacher Trainer & Maria Alafogianni Τίτλος: Teach in the 21st century! Exploit an emerging market and increase your profit! Teach with technology easily and enjoyably students from all corners of the world to boost your revenues. Teaching Business or General English online takes away the geographical restrictions. You can access any English learning market in the world, which gives you more leverage. Become easily, quickly and cheaply certified to teach Business & General English either online or in a classroom setting. Don’t miss out on this opportunity! |
PeopleCert 18- 18:50 Τίτλος: Discover PeopleCert English language exams portfolio (IELTS, LanguageCert ESOL, Spanish & Turkish): Exploring in detail LanguageCert International ESOL B2 & C2 Written and Spoken Exams Παρουσιαστές: Marios Molfetas, Language Qualifications Director, PeopleCert Maria Babatsi, Academic Associate, PeopleCert |
18-19:30 |
ΟΜΙΛΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ Κ. ΤΣΙΩΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Πάσα στα θρανία.(Ευ αγωνίζεσθαι) Θέμα σεμιναρίου: ΠΛΑΝΟ ΑΓΏΝΑ Ο Αθανάσιος (Σάκης) Τσιώλης είναι Έλληνας πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής ποδοσφαίρου. |
Η ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
11:00 – 18:00
ΕΚΘΕΤΕΣ
1 |
Ahead Books/Black Cat |
2 |
Andrew Betsis |
3 |
Archer Editions |
4 |
Burlington Books |
5 |
Cencage Learning |
6 |
Edi-Lingua |
7 |
Express Publishing |
8 |
Global Cert |
9 |
Grivas |
10 |
Hamilton House |
11 |
Hillside Press |
12 |
International Publishers Exhibitions / The Study Rooms / DES-Dietschi Educational Services |
13 |
Karabatos HUBERT |
14 |
NOCN Esol Exams |
15 |
OXFORD University Press |
16 |
PACE AHEAD |
17 |
PALSO |
18 |
LanguageCert |
19 |
SuperCourse |
20 |
SYLVIA KARR |
21 |
York Press (PEARSON) |
22 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗΣ Flexible Multimedia |
23 |
ΜΜ Publications |
24 |
Ταμείο Αρωγής |
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚA ΣΗΜΕΙΩΜΑTA
ΛΙΒΑΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ (PhD)
Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος B.Ed.(Honours) Brighton University, U.K. MSc. & Ph.D Sussex University, U.K.
Η Ελένη Λιβανίου είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος με Διδακτορικό στη γνωστική και εκπαιδευτική ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Sussex Αγγλίας. Το ερευνητικό της έργο είναι πάνω στο σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΕΠΥ), τη Δυσλεξία και τα προβλήματα συμπεριφοράς. Σπούδασε, έζησε κι εργάστηκε στην Αγγλία μέχρι το 1992 και μέχρι το 2002 δίδασκε σε έκτακτα προγράμματα του Πανεπιστημίου του Sussex στην Αγγλία. Συνεργάστηκε με το Nottingham Trent Πανεπιστήμιο της Αγγλίας – σαν εξωτερικός συνεργάτης του προγράμματος Master in Inclusive Education, (2008- 2014) και ήταν από τους κύριους συντελεστές στο πρόγραμμα ERASMUS (Αριστοτέλειο και Καποδιστριακό Πανεπιστήμια Ελλάδας, Κρατικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και Nottingham Trent Πανεπιστήμιο Αγγλίας) στο Πρόγραμμα Master on Behavioural and Emotional Difficulties που υλοποιήθηκε στην Αθήνα (2014). Επιπλέον, είναι εξωτερικός Σύμβουλος προγραμμάτων εκπαίδευσης του University of East London. Από το 1995 είναι υπεύθυνη του τμήματος Μαθησιακών Δυσκολιών της Ειδικής Διαγνωστικής, Θεραπευτικής και Ερευνητικής Μονάδας "Σπύρος Δοξιάδης" – στην Αθήνα. Είναι πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Δυσλεξίας από το 1998, και μέλος του ΔΣ της European Dyslexia Association από το
- 2009. Έχει λάβει μέρος σε πολυάριθμα πανελλαδικά και διεθνή συνέδρια παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των άλλοτε ομαδικών κι άλλοτε ατομικών ερευνών της σε θέματα που αφορούν στις Μαθησιακές Δυσκολίες ή/και στα Προβλήματα Συμπεριφοράς.
ΜΙΡΑΝΤΑ ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ, Ψυχολόγος (Α.Π.Θ. 2002)
Postgraduate Diploma in Integrative Counselling and Psychotherapy και Graduate Certificate in
“Arts for Change” (2004-5) από το University of Roehampton, Surrey, London.
Μετεκπαίδευση στη συστημική-οικογενειακή θεραπεία με τον Αχ. Προκοπίου (2002-3, 2003-4).
Έχω εργαστεί ως Εκπαιδευτής στις Σχολές Γονέων του ΙΔΕΚΕ, της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΥΠΕΠΘ, στο νομό Χανίων (480 ώρες, 2005-2010). Έχω παρακολουθήσει το βιωματικό σεμινάριο (30 ωρών) του Th. Gordon “Parent effectiveness training”.
Στο παρόν εργάζομαι ιδιωτικά και ασκώ συνθετική συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία ενηλίκων και στο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Ολύμπιον Χανίων από το 2009 έως σήμερα με ασθενείς με επίκτητες αναπηρίες και νευρολογικές παθήσεις, τόσο στο επίπεδο της ψυχολογική υποστήριξης των ιδίων και των οικογενειών τους (στην κρίση , στην αποκατάσταση και στην προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα) όσο και σε επίπεδο αξιολόγηση ανώτερων γνωστικών λειτουργειών και παρέμβασης, στα πλαίσια της ομάδας θεραπευτών αποκατάστασης υπό την εποπτεία φυσιάτρου.
ΠΑΤΣΟΥ ΦΡΟΣΩ Ψυχολόγος
Η Φρόσω Πατσού είναι Ψυχολόγος, πτυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Αθλητική Ψυχολογία. Έχει ολοκληρώσει τετραετές πρόγραμμα συμβουλευτικής και έχει ειδικευτεί στην γνωσιακή-συνθετική συμβουλευτική διαδικασία. Επίσης, είναι κάτοχος πτυχίου του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι υποψήφια διδάκτωρ του Παντείου Πανεπιστημίου στο τμήμα Ψυχολογίας. Έχει κάνει πρακτική άσκηση στο Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγείας στο Βύρωνα. Από το 2008 είναι επιστημονική συνεργάτιδα της Εθνικής Ομάδας Στίβου ενώ το 2009 και το 2011 είχε τη δική της στήλη σε θέματα ψυχολογίας σε τηλεοπτικές εκπομπές του ΣΚΑΙ και της ΝΕΤ. Από το 2017 είναι Επιστημονική Συνεργάτιδα των Ακαδημιών Ποδοσφαίρου της ΑΕΚ. Έχει συνεργασίες με αθλητές τόσο σε ατομικά όσο και σε ομαδικά αθλήματα ενώ, παράλληλα έχει εκπαιδευτικό έργο σε δημόσια και ιδιωτικά Ι.Ε.Κ., σε Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων και σε δομές Δια Βίου Μάθησης. Το ερευνητικό της έργο είναι αρκετά σημαντικό με παρουσιάσεις σε παγκόσμια συνέδρια και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά. Υπήρξε μια από τις κορυφαίες αθλήτριες στίβου στη χώρα μας έχοντας στο ενεργητικό της πληθώρα αθλητικών επιτυχιών ως πρωταθλήτρια στίβου στα 100μ. με ατομικό ρεκόρ 11΄΄.31 το 2001. Μερικές από τις πιο σημαντικές αθλητικές της επιτυχίες είναι η 4η θέση στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες Νέων στα
100μ. το 1994 στη Νορβηγία, η 6η θέση στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Έντμοντον του Καναδά το 2001 με τη σκυταλοδρομία 4*100μ. και τα δύο χάλκινα μετάλλια στους Μεσογειακούς αγώνες της Τυνησίας την ίδια χρονιά. Κορυφαίες στιγμές στην καριέρα της ήταν η συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2000 στην Αυστραλία και το 2004 στην Αθήνα και η κατάταξη της στην
13η θέση. Είναι κάτοχος πανελληνίων ρεκόρ με πληθώρα μεταλλίων στα 100 και 200μ. στα εθνικά πρωταθλήματα. Υπήρξε μέλος της Εθνικής Ομάδας Στίβου από το 1989 έως και το 2006 όπου τερμάτισε την αθλητική της καριέρα
ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΗΜΟΡΩΤΑ
Βαρβάρα Τζημορώτα Η Βαρβάρα Τζημορώτα είναι απόφοιτη του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας από το Ανοιχτό Παν/μιο Πατρών. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και αυτή την περίοδο παρακολουθεί στο ΕΑΠ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα ‘Εκπαίδευση Ενηλίκων.’ Δίδαξε στη Σχολή Δοκίμων Αστυφυλάκων Γρεβενών, στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας καθώς και σε ΚΔΒΜ την Αγγλική Γλώσσα. Διετέλεσε δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Γρεβενών για δυο τριετίες, Πρόεδρος Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και Αντιδήμαρχος Παιδείας. Εκλεγμένη αντιπρόσωπος της Palso από το 2004 και πρόεδρος του συλλόγου Κοζάνης-Γρεβενών (2004-2013). Από το 2013 έως σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ. της Palso και έφορος Palso. Ιδιοκτήτρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών
‘Επίπεδο’ στα Γρεβενά από το 1996 και στην Κοζάνη από το 2014. Είναι μητέρα δύο παιδιών.
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΟΚΚΑΛΗ
Τα οφέλη της φυσικής δραστηριότητας σε παιδιά και εφήβους: Ο ρόλος των γονέων
HEALTHY LITTLE EATERS THE GREEK ELT MOVEMENT
Η δύναμη του "είμαι": Πώς μπορώ να γιγαντώσω την επίδοση μου σε κάθε τομέα της ζωής αντιστρέφοντας την καταστροφική αλληλουχία του "έχω > κάνω > είμαι".
΄Ένα ή πολλά είδη νοημοσύνης; Εφαρμόζοντας αυτά, ο νους και το σώμα συνεργάζονται αρμονικά στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Περίληψη Ομιλίας
Στη συζήτηση θα αναλυθούν διεξοδικά τα οφέλη από τη συμμετοχή παιδιών και εφήβων σε προγράμματα άθλησης σε ψυχολογικό, κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο. Επίσης θα αναφερθεί και θα αναλυθεί ο ρόλος των γονέων και θα δοθούν κατευθυντήριες γραμμές για τη σωστή αντιμετώπιση των παιδιών-αθλητών.
Oι Ηealthy Little Eaters είναι το πανελλαδικό project μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ και οι καθηγητές τους, επιστρατεύοντας όλα τα εκπαιδευτικά εργαλεία, την βιωματική μάθηση, τις τέχνες, την έρευνα, τη δημιουργία μα πάνω απ’όλα τη διασκέδαση και σμίγοντάς τα με τα ταλέντα, την πρωτοβουλία και την οξυδέρκεια των παιδιών, , αναλαμβάνουν ένα μεγαλόπνοο έργο, να δώσουν όραμα στη νεολαία του τόπου μας κι ερεθίσματα να δραστηριοποιηθεί σε αρμονία με το περιβάλλον, την υγιεινή διατροφή και την άσκηση. Χρησιμοποιώντας δε τόσο την μητρική μας γλώσσα όσο και αυτές που διδάσκουμε, ευελπιστούμε να περάσουμε το ισχυρό μας μήνυμα και στους άλλους λαούς.
Η δύναμη του "είμαι": Πώς μπορώ να γιγαντώσω την επίδοση μου σε κάθε τομέα της ζωής αντιστρέφοντας την καταστροφική αλληλουχία του "έχω > κάνω > είμαι".
Μπορεί ο δάσκαλος της ξένης γλώσσας να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση στα πλαίσια της ρήσης «Νους Υγιής εν σώματι υγιεί;» Φυσικά! Πως μπορεί ο δάσκαλος να εφαρμόσει τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner (Theory of Multiple Intelligences) και να αναπτύξει τις ικανότητες των μαθητών του σε ένα ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον; Το σώμα μαζί με το νου συνεργάζονται αρμονικά βοηθώντας την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
ΜΠΕΛΑΛΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ
Εταίρος της Ομάδας Σύμπραξις, Empowerment Coach
Τα τελευταία 25 χρόνια ο Θάνος Μπελαλίδης είναι εστιασμένος στο να ανακαλύπτει νέους τρόπους συνεισφοράς στη δημιουργία ενός βιώσιμου και αλληλέγγυου κόσμου. Σήμερα είναι ένας αποτελεσματικός σύμβουλος επικοινωνίας, με αξιόλογη εμπειρία στη διαχείριση έργων, ο οποίος σχεδιάζει και συντονίζει ολοκληρωμένα έργα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Κοινωνικής Συνεισφοράς. Μαζί με τον Αλέξανδρο Δεληγιάννη έχει ιδρύσει την Ομάδα Σύμπραξις, μια εταιρεία με 17 χρόνια εμπειρία στον επιχειρησιακό σχεδιασμό, την εξεύρεση πόρων, την εξειδικευμένη επικοινωνία και διαχείριση έργων, με δραστηριότητα στην Αθήνα, τις Βρυξέλλες και τη Λεμεσό. Η Ομάδα Σύμπραξις έχει υποστηρίξει περισσότερα από 300 περιβαλλοντικά και κοινωνικά έργα αξίας 25.000.000 ευρώ, τα οποία έχουν χρηματοδοτηθεί από 144 εταιρείες, 7 έγκριτα Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού αλλά από και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Είναι ιδιαίτερα περήφανος για τη συνδρομή του στο σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων όπως:
- Το πρόγραμμα «Το σχολείο που θέλεις», έργο που χρηματοδοτήθηκε από την Coca Cola
3Ε και αφορά την ανακαίνιση σχολείων.
- Την εγκατάσταση ενός ολοκληρωμένου συστήματος ανακύκλωσης για τον Όμιλο Εταιρειών
ΟΤΕ που απευθύνεται σε περίπου 9.000 εργαζόμενους.
- Την εκστρατεία «Κάποια Δάση έχουν τη δική τους Αύρα», έργο που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Αύρα και κατά τη διάρκεια του οποίου φυτεύτηκαν 35.000 δέντρα σε 5 βουνά που έχρηζαν αναδάσωσης.
- Την εκστρατεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες «Και ένα θύμα ρατσιστικής βίας είναι πολύ» (1againstracism.gr).
- Το συντονισμό του 17ου Διεθνούς Συμποσίου για τη Βιολογία και την Προστασία της
Θαλάσσιας Χελώνας με περισσότερους από 700 συμμετέχοντες από 90 χώρες.
- Το πρόγραμμα των Παιδικών Χωριών SOS για την φιλοξενία παιδιών προσφύγων στη χώρα μας
Ως ομιλητής και εκπαιδευτής ο Θάνος έχει προσφέρει υπηρεσίες ενδυνάμωσης (empowerment) σε χιλιάδες ανθρώπους. Είναι εστιασμένος στο να βοηθάει τους ανθρώπους να υλοποιούν τα όνειρά τους στους τομείς της επιχειρηματικότητας και της καριέρας. Έχει υποστηρίξει τη διοργάνωση σεμιναρίων με χιλιάδες συμμετέχοντες και μοναδικούς ομιλητές όπως ο Uri Geller, ο Alan Cohen και ο Colin Turner. Ο ίδιος είχε την ευκαιρία να εκπαιδευτεί από μερικούς από τους σημαντικότερους στοχαστές του πλανήτη, όπως είναι ο Tony Robbins, o συνιδρυτής του NLP Richard Bandler, ο Paul McKenna, ο Al Gore και ο Ken Blanchard. Συνεντεύξεις του έχουν εμφανιστεί σε μέσα όπως η Frankfurt Allgemeine, η London Times καθώς και οι τηλεοπτικοί σταθμοί National Geographic και Discovery. Έχει παρουσιάσει σε συνέδρια διεθνούς βεληνεκούς όπως το TEDx και το Sustainable Brands. Ως πιστοποιημένος διαμεσολαβητής από το Υπουργείο Δικαιοσύνης έχει διευκολύνει το διάλογο και την αντιμετώπιση των αντιπαραθέσεων ανάμεσα σε τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς, σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα, με αξιόλογα αποτελέσματα.
Ο Θάνος αγαπά να εργάζεται σε πολυεθνικά έργα με εταίρους και από τις τρεις πλευρές της κοινωνίας των πολιτών. Έχει υποστηρίξει έργα στις ΗΠΑ, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Σλοβενία, την Αυστρία, την Κύπρο και το Αζερμπαιτζάν.
Ως εθελοντής, εργαζόμενος και μέλος Διοικητικού Συμβουλίου έχει εργαστεί για πολλούς εθνικούς και διεθνείς Μη κερδοσκοπικούς Οργανισμούς όπως είναι η Διεθνής Αμνηστία, η Greenpeace, ο Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ, ο Σύλλογος για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας ΑΡΧΕΛΩΝ και το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας.
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Κατερίνα Δημητρακοπούλου PR & Communications Expert Managing Partner @SocialMellon Η Κατερίνα είναι ειδικός σύμβουλος επικοινωνίας με εξειδίκευση στο κομμάτι της ψηφιακής επικοινωνίας και του brand building. Συνδυάζει την ακαδημαϊκή αρτιότητα ( κάτοχος Master's Degree on Strategic Communication & Public Relations (C.I. 4.00) από το Deree - Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος) με την πολύτιμη εμπειρία που απέκτησε δουλεύοντας με διεθνή brands. Παρακολουθεί σε ετήσια βάση επαγγελματικά σεμινάρια στις Η.Π.Α, είναι εισηγήτρια στο Professional Diploma in Digital & Social Media (τo πληρέστερο diploma στην Ελλάδα το οποίο διοργανώνει η KnowCrunch σε συνεργασία με το Deree - The American College of Greece), κατέχει Certificate in Digital Marketing από το πανεπιστήμιο του Bentley (Center for Marketing Technology), είναι guest speaker στο πανεπιστήμιο Arcadia της Ρώμης και ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα (Horeca, DIGI Hotel κ.α). Το 2015 ίδρυσε τη Social Mellon (PR & Digital Agency) με στόχο τη δημιουργία ενεργειών επικοινωνίας με αξία και μετρήσιμα αποτελέσματα και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΒΟΥ
Maria Davou is a teacher, teacher trainer and researcher. She has an MA in TESOL and has studied for a PhD in Applied Linguistics. She has more than twenty-five years experience in teaching, teacher training and syllabus design in Greece, the UK and the US. She is a language school owner in Athens, promoting alternative and experiential models of teaching. She is an international trainer and academic consultant for publishers ,ministries of education and private schools. She is an adjunct professor for Universities in Greece and the US and teaches TESOL Management at the Master's in Applied Linguistics for the Hellenic American University. She has given a number of talks in conferences all over the world (AAAL, EALTA,ALTE,TESOL among them).Her area of expertise is Second Language Acquisition.
ΤΣΙΩΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Ο Αθανάσιος (Σάκης) Τσιώλης (Καρδίτσα, 30 Ιουνίου 1959) είναι Έλληνας πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής ποδοσφαίρου
Σε συλλογικό επίπεδο
Ο Σάκης Τσιώλης ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από την ομάδα της γενέτειράς του, την Αναγέννηση Καρδίτσας. Το 1982 μετακινήθηκε στη Λάρισα με την οποία το 1988 πανηγύρισε
το πρωτάθλημα Ελλάδος και το κύπελλο το 1985. Αγωνίστηκε επίσης στον Ιωνικό στον Πανηλειακό και τερμάτισε την ποδοσφαιρική του καριέρα το 1997 στον Αστέρα Αμαλιάδας.
Στις εθνικές ομάδες
Το ντεμπούτο του με την εθνική Ελλάδας πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 1988 στην εκτός έδρας νίκη (1-0) επί του Καναδά στο Μόντρεαλ, υπό την τεχνική καθοδήγηση του Μίλτου Παπαποστόλου, όπου ευτύχησε να είναι και ο σκόρερ του μοναδικού τέρματος που σημειώθηκε στον αγώνα. Με τη γαλανόλευκη φανέλα αγωνίστηκε συνολικά 4 φορές.
Προπονητική καριέρα
Ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα από τον Αστέρα Αμαλιάδας, όπου ήταν και ποδοσφαιριστής. Το 1996 ανέλαβε την Αναγέννηση Καρδίτσας, ενώ την περίοδο 1997-98 κάθισε στον πάγκο του Ναυπακτιακού Αστέρα και την επόμενη χρονιά πήγε στον ΠΑΣ Πρέβεζα. Το 1999 ο Τσιώλης εργάστηκε στον Πανιώνιο ως βοηθός του Γιάτσεκ Γκμοχ, στη συνέχεια επέστρεψε για λίγο στην Αναγέννηση Καρδίτσας, ενώ την περίοδο 2000-01 άλλαξε τέσσερις ομάδες (Πανηλειακός, Πανελευσινιακός, Ναυπακτιακός Αστέρας, Πατραϊκός).
Ακολούθησε μια τριετία στον Πανηλειακό (2001-2004), για να αναλάβει στη συνέχεια την Καλαμάτα (2004-05). Το 2005 ανέλαβε τον Ιωνικό Νίκαιας όπου παρέμεινε μέχρι τα μέσα της περιόδου 2006-07, την οποία τελείωσε στον πάγκο του Λεβαδειακού. Ακολούθησε μια διετία στον Θρασύβουλο (2007-2009), τον οποίο οδήγησε στην παρθενική συμμετοχή του στη Σούπερ Λίγκα από την πρώτη του χρονιά.
Το 2009 προβίβασε στη Σούπερ Λίγκα και τον Ολυμπιακό Βόλου και τα όσα κατάφερε με τη θεσσαλική ομάδα τον ανήγαγαν σ’ ένα από τα πιο περιζήτητα ονόματα προπονητών του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αποχώρησε ωστόσο τον Φεβρουάριο του 2011 έπειτα από δηλώσεις συμπάθειας που είχε κάνει για τη Λάρισα και το αγωνιστικό της μέλλον. Τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς ανέλαβε τον Άρη Θεσσαλονίκης, η θητεία του όμως υπήρξε βραχύβια (έφυγε τον Νοέμβριο του 2011) για να αναλάβει στη συνέχεια τον Αστέρα Τρίπολης, όπου και παρέμεινε έως το 2013. Ακολούθησε ένα σύντομο πέρασμα από τον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ το καλοκαίρι του 2014 ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της Ξάνθης, από την οποία αποχώρησε τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.