Ως καθηγητές διδάσκετε διότι σας αρέσει αλλά ως επιχειρηματίες δουλεύετε για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας και την παραγωγή πλούτου. Ποιός όμως θεωρείται επιτυχημένος επιχειρηματίας;
Επιτυχημένος επιχειρηματίας θεωρείται αυτός που καταφέρνει να αντέξει στο χρόνο, αυτός που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη πρακτικών και γνωστικών δεξιοτήτων που τον βοηθούν να εξελιχθεί και να ανταπεξέλθει στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον το οποίο διακατέχεται από αβεβαιότητα, έλλειψη πόρων και γρήγορη αλλαγή οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών. Αυτές οι δεξιότητες μπορούν να διδαχθούν.
Το επιχειρηματικό σεμινάριο που οργανώνει η ELT NEWS στοχεύει να αναλύσει μερικά από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες των Κέντρων Ξένων Γλωσσών και να προτείνει λύσεις πρακτικές και εφαρμόσιμες.
Πέντε εισηγητές, ειδικοί στον τομέα τους, θα σας καθοδηγήσουν βήμα-βήμα αντλώντας παραδείγματα από την πολύχρονη εμπειρία τους αλλά και από τη βαθιά γνώση του αντικειμένου τους.
ΘΕΜΑΤΑ
1. C.L.I.E.N.T.S : 7 βήματα για επιτυχημένες εγγραφές
2. Είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών
3. Χρηματοοικονομικά για μη οικονομολόγους
4. Το Marketing στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
• Γιάννης Κιναλής, Σύµβουλος προϋπολογισµού, κοστολόγησης και financial reporting
• Μαρία Σαχπαζιάν, BA edu/ RSA dip/TEFL, Managing Director ‘Input on Education’
• Δρ. Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
• Γιώργος Σταμάτης, Σύμβουλος Ανάπτυξης Στελεχών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
• Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
• 7 Ιουνίου - Ξενοδοχείο Royal Olympic
• Κόστος Συμμετοχής: €150
• Υπεύθυνη Κράτησης Θέσεων: Κρίστα Παπακανελλοπούλου
• Τηλέφωνο: 210 6712991
• Email: info@eltnews.gr
09:30-10:00 |
Προσέλευση και καφές |
||||
10:00-12:00 |
Είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών |
||||
|
|||||
12:15-14:15 |
Χρηματοοικονομικά για μη οικονομολόγους |
||||
|
|||||
14:15-15:00 |
Lunch Βreak |
||||
15:00-16:00 |
C.L.I.E.N.T.S - 7 βήματα για επιτυχημένες εγγραφές |
||||
Εισηγήτρια: Μαρία Σαχπαζιάν (bio) |
|||||
Τι προσέχουν οι γονείς όταν εισέρχονται για πρώτη φορά σε ένα Κ.Ξ.Γ; Είναι το ποσόν των διδάκτρων το μόνο που τους ενδιαφέρει; Ποιές ισορροπίες κρατάμε μεταξύ καινούργιων και παλαιών πελατών; Ποιές είναι οι ενδείξεις ότι ο δυνητικός πελάτης δεν θα γίνει τελικά πελάτης; Μπορεί η κατάσταση να αντιστραφεί; Η εισήγηση στοχεύει να αναλύσει τι σημαίνει ‘πώληση’ για τα Κ.Ξ.Γ., πώς επιτυγχάνουμε αύξηση εγγραφών, σε ποιά στάδια της διαδικασίας χρειάζεται να προσέξουμε περισσότερο για να σιγουρέψουμε την ‘πώληση’ και πώς προβάλλουμε τον ακαδημαϊκό ρόλο του Κ.Ξ.Γ. μας χωρίς να λέμε υπερβολές και ανακρίβειες. |
|||||
16:15-18:00 |
Μετά το μάρκετινγκ του Κέντρου Ξένων Γλωσσών, τι; |
||||
Εισηγητής: Θέμης Σαρανταένας (bio) |
|||||
1. Μάρκετινγκ, Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών
3. Βασικές Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελάτη για: |