Χαλκίδα – 28 Μαρτίου 2015

Μετά τα επιτυχημένα σεμινάρια του Φεβρουαρίου, η ELT NEWS συνεχίζει τον κύκλο των εκπαιδευτικών σεμιναρίων στη Χαλκίδα. To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 στο ξενοδοχείο BEST WESTERN LUCY HOTEL.

Δηλώστε συμμετοχή και:

• Μάθετε πώς να ξεχωρίζετε το ‘ζωηρό’ από το υπερκινητικό παιδί και πώς μπορείτε να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί να οργανώσει την προσωπική και σχολική του ζωή.
• Μάθετε πώς να χειρίζεστε τους ‘άτακτους’, ‘ανυπάκουους’ μαθητές που κάνουν το μάθημά σας δύσκολο. Ακούστε τους ειδικούς.
• Μάθετε πώς να αντιμετωπίζετε τους δυσλεκτικούς μαθητές ώστε να βελτιώσετε τη γνωστική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
• Μάθετε πώς να ανιχνεύετε τον συναισθηματικό κόσμο του παιδιού μέσα από τις ζωγραφίες του.


 
Δηλώστε συμμετοχή τώρα!

 

Χαλκίδα
Σάββατο 28 Μαρτίου 2015
BEST WESTERN LUCY HOTEL
Βουδούρη 10
ΩΡΕΣ: 15:00 - 19:00

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές και καθηγήτριες όλων των ειδικοτήτων.

30€ ανά συμμετοχή

 
Προθεσμία για κράτηση θέσεως: Παρασκευή 20 Μαρτίου

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κρίστα Παπακανελλοπούλου
Tηλ.: 210 6712991
e-mail: info@eltnews.gr
Ώρες: 09:00 - 17:00

Εισηγητές

  • Κλαίρη Σειραδάκη
  • Κατερίνα Περικλέους
  • Ανθή Κοκκώνη
  • Παναγιώτα Φρυτζαλά
 
Επιτυχημένος δάσκαλος είναι αυτός που χτίζει σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αγάπης με τους μαθητές του. Δημιουργήστε ένα ευχάριστο περιβάλλον μάθησης όπου επικρατεί η αγάπη για το παιδί, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και η εκτίμηση.

• Μάθετε πώς να ξεχωρίζετε το ‘ζωηρό’ από το υπερκινητικό παιδί και πώς μπορείτε να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί να οργανώσει την προσωπική και σχολική του ζωή.
• Μάθετε πώς να χειρίζεστε τους ‘άτακτους’, ‘ανυπάκουους’ μαθητές που κάνουν το μάθημά σας δύσκολο. Ακούστε τους ειδικούς.
Μάθετε πώς να αντιμετωπίζετε τους δυσλεκτικούς μαθητές ώστε να βελτιώσετε τη γνωστική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
• Μάθετε πώς να ανιχνεύετε τον συναισθηματικό κόσμο του παιδιού μέσα από τις ζωγραφίες του.


14:00 - 15:00 - Προσέλευση / Καφές

15:00 - 15:50 - Τα παιδιά μιλούν μέσα από τις ζωγραφιές τους
Το παιδικό ιχνογράφημα, σε συνδυασμό με τα ψυχομετρικά τεστ και τις προβολικές δοκιμασίες που χρησιμοποιούν οι ειδικοί για να μπορέσουν να αξιολογήσουν την ανάπτυξη, τη νοημοσύνη, αλλά και τον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών, διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο. Μέσα από αυτό, ο ειδικός ‘εισβάλλει’ στον εσωτερικό κόσμο του παιδιού και ανακαλύπτει τις συναισθηματικές συγκρούσεις, τις επιθυμίες και τις δυσκολίες που μπορεί αυτό να αντιμετωπίζει.
Στο χαρτί, το παιδί εξωτερικεύει και αποτυπώνει τον εσωτερικό του κόσμο και αφηγείται καλύτερα τα προσωπικά του βιώματα. Ο ειδικός μπορεί ακόμα να ανακαλύψει τα στοιχεία της προσωπικότητας στα οποία θα στηριχθεί, προκειμένου να τροποποιήσει τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές του παιδιού.
Η ερμηνεία του παιδικού σχεδίου, αν και βασίζεται σε ορισμένους γενικούς και θεμελιακούς κανόνες που συνδέονται με τον οικουμενικό συμβολισμό, διαφοροποιείται ανάλογα με τα βιώματα και τα ερεθίσματα που έχει το κάθε παιδί.
Διότι κάθε σχέδιο τελικά, είναι διαφορετικό και θα πρέπει να το βλέπουμε από την οπτική του δημιουργού του…

Εισηγήτρια - Κλαίρη Σειραδάκη
Ψυχολόγος σε δύο ιδιωτικά σχολεία, με αντικείμενο αφενός την παρακολούθηση και διάγνωση δυσλειτουργικών συμπεριφορών καθώς και μαθησιακών δυσκολιών στα παιδιά -μετά από χρήση αντίστοιχων ψυχομετρικών εργαλείων- και αφετέρου τη συμβουλευτική γονέων.
Αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών


16:00 - 16:50 - «Μαθησιακές δυσκολίες: Μύθοι και πραγματικότητες»

· Η Νιόβη μιλάει για την δυσκολία της
· Τι είναι οι Μαθησιακές δυσκολίες;
· Τι είναι οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες;
· Συμπτώματα Μαθησιακών Δυσκολιών στην προσχολική, στην σχολική, στην εφηβική, στην νεανική και ώριμη ηλικία.
· Ποιο είναι το προφίλ των ατόμων με Μαθησιακές δυσκολίες;
· Βρείτε το μαθησιακό προφίλ το δικό σας και των παιδιών σας.
· Δείγματα γραφής και ανάγνωσης παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
· Πώς και πότε γίνεται η διάγνωση των Μαθησιακών Δυσκολιών: είναι η αναμονή λύση;
· Αλληλεπίδραση σχολείου οικογένειας: Πώς μπορούν να βοηθήσουν πρακτικά τα παιδιά με ΕΜΔ οι δάσκαλοι στο σχολείο και τι μπορούν να κάνουν οι γονείς στο σπίτι; 

 
Εισηγήτρια – Ανθή Κοκκώνη
ΒΑ στην Κοινωνιολογία, Πάντειο Πανεπιστήμιο, ΜEd στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Πανεπιστήμιο Ουαλίας, Ιδιοκτήτρια του Πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης ‘Λεξιμάθεια’

17:00 - 17:50 - Ελλειμματική Προσοχή/Υπερκινητικότητα

Η ‘ διαταραχή ελλειμματικής προσοχής / υπερκινητικότητα ’ (ΔΕΠ-Υ) αποτελεί μια αναπτυξιακή διαταραχή με νευροβιολογική βάση και έχει δύο κύρια συμπτώματα: το μικρό εύρος προσοχής και τον παρορμητισμό/έντονη κινητικότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ‘φυσιολογικά’άτομα παρουσιάζονται παρόμοιες συμπεριφορές. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότιτα άτομα με ΔΕΠ-Υ (παιδιά και ενήλικες) εμφανίζουν τις προαναφερόμενεςσυμπεριφορές σε βαθμό ασύμφωνο με την ηλικία τους και με το αναπτυξιακό τους επίπεδο και με τέτοια συχνότητα ή βαρύτητα που παρατηρείται σημαντική επίπτωση σε βασικούς τομείς της καθημερινότητάς τους: στις διαπροσωπικές τους σχέσεις,στο σχολείο, στον εργασιακό τομέα.
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το υπερκινητικό παιδί: 1) να εστιάσει την προσοχή του 2) να ελέγξει τις παρορμήσεις του 3) να ελέγξει την κινητικότητά του

Εισηγήτρια – Κατερίνα Περικλέους, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες
ΒΑ στην Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Med στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Πανεπιστήμιο Leeds


18:00 - 19:00 - Πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση της πειθαρχίας μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η πειθαρχία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσίαση αφορά στους τρόπους αντιμετώπισης των πειθαρχικών προβλημάτων εντός της τάξης δίνοντας πρακτικές συμβουλές ώστε ο εκπαιδευτικός να μπορεί να επικεντρωθεί στη διαδικασία μάθησης απαλλαγμένος από τυχόν ενοχλητικές συμπεριφορές εκ μέρους των μαθητών. Πρώτα θα παρουσιαστούν κάποια βασικά αίτια έλλειψης πειθαρχίας ώστε να γίνουν πιο κατανοητοί οι προτεινόμενοι τρόποι αντιμετώπισής τους. Στη συνέχεια, θα επικεντρωθούμε στις ποινές που είναι αποδεκτές και αποτελεσματικές, αλλά και σε εκείνες που χρησιμοποιούνται ενίοτε παρόλο που δε συνιστώνται και θα δούμε τους λόγους για τους οποίους δεν είναι αποτελεσματικές. Τέλος, θα παρουσιαστούν τρόποι πρόληψης των πειθαρχικών προβλημάτων οι οποίοι εστιάζουν σε ορισμένες πρακτικές εκ μέρους των εκπαιδευτικών που θα βοηθήσουν στον περιορισμό των αφορμών για προβληματικές συμπεριφορές εκ μέρους των μαθητών. Η παρουσίαση αυτή έχει ως στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού και όχι του φόβου, έτσι ώστε η διαδικασία μάθησης να είναι μια θετική εμπειρία τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.

Εισηγήτρια - Παναγιώτα Φρυτζαλά
Lecturer BA in TESOL, New York College, ΒΑ στη Διερμηνεία και Μετάφραση, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, ΒΑ Marketing & Management, Deree College, MA in TESOL, University of Birmingham.

Ποιές δεξιότητες θα αναπτύξουν οι συμμετέχοντες

  • Να αναγνωρίζουν τα συναισθηματικά χαρακτηριστικά των μαθητών τους μέσα από σχέδια και χρώματα.
  • Να βοηθούν αποτελεσματικά τους δυσλεκτικούς μαθητές
  • Να βοηθήσουν το υπερκινητικό παιδί: 1) να εστιάσει την προσοχή του 2) να ελέγξει τις παρορμήσεις του 3) να ελέγξει την κινητικότητά του
  • Να αντιμετωπίζουν ψύχραιμα και αποτελεσματικά συμπεριφορές μαθητών που κάνουν τη διεξαγωγή του μαθήματος δύσκολη.
 
 
Ag. Georgiou 74, 154 51 N. Psychico, T: +30 210 6712991 , F: +30 210 6719622

If you no longer wish to receive mail from us, you can unsubscribe
{accountcontactinfo}

 

 

 
 

Author

ELT News

ELT News