Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Διαχείριση σχολικής τάξης, Σύνδρομο Asperger, Αντιμετωπίζοντας στενάχωρες καταστάσεις των μαθητών

 

 

Η διδασκαλία πλέον ξεφεύγει από τα στενά όρια της μεταβίβασης γνώσεων. Ο καθηγητής καλείται να καλύψει πολλαπλούς ρόλους όπως αυτόν του συμβούλου, του ψυχολόγου και γιατί όχι του φίλου.

 

Kalamata 20 Nov 2016

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν προκύπτουν περιπτώσεις μαθητών με σύνδρομο Asperger, Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μάθηση. Πώς μπορούμε τα αντιμετωπίσουμε τα πειθαρχικά προβλήματα εντός της τάξης και να επικεντρωθούμε στη διαδικασία μάθησης; Πώς πρέπει να συμπαρασταθούμε σε ένα παιδί που βιώνει δυσάρεστες καταστάσεις στο οικογενειακό του περιβάλλον; Μπορούμε να βοηθήσουμε ένα παιδί που πρέπει να διαχειριστεί το διαζύγιο των γονιών του ή τον θάνατο συγγενικών προσώπων;

Κλείσετε τη θέση σας για το σεμινάρια που θα πραγματοποιηθεί στην Καλαμάτα (20 Νοεμβρίου) και ελάτε να συμβάλλουμε στη διάπλαση συγκροτημένων χαρακτήρων. 

 

9:30πμ - 10:00πμ Προσέλευση & Καφές
 
10:00πμ - 11:00πμ Η τάξη μου με ένα παιδί Asperger
Διάλειμμα
11:15πμ - 12:45μμ Πρακτικές Συμβουλές για τη Διαχείριση της Σχολικής Τάξης
Διάλειμμα
1:00μμ - 2:00μμ Αντιμετωπίζοντας Δυσάρεστες Καταστάσεις των μαθητών

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

10:00 - 11:00 - Η τάξη μου με ένα παιδί Asperger (Κλαίρη Σειραδάκη)

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το σύνδροµο Asperger είναι στις µέρες µας αρκετά γνωστό (σαν όρος τουλάχιστον) σε πολλούς εκπαιδευτικούς. Όµως στην ερώτηση «τί είναι το Asperger;», η απάντησή τους τις περισσότερες φορές είναι αρκετά συγκεχυµένη. Οι γνώσεις τους αποτελούν ένα συνονθύλευµα πληροφοριών που έχουν συλλέξει από διάφορες πηγές (έγκυρες και µη) κι έτσι συνεχίζουν να αναζητούν την αιτία των δυσκολιών του µαθητή τους.
 
Είναι λοιπόν µεγάλη η ανάγκη να προσδιοριστεί το σύνδροµο καθώς και οι διαφορές που έχει από τον αυτισµό. Παράλληλα θα αναλύσουµε το πώς µπορεί ένας εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί Asperger µέσα στην τάξη αυξάνοντας έτσι τις ευκαιρίες του να αναγνωρίσει και να εκµεταλλευτεί τις δυνατότητές του και τελικά να ζήσει µια αξιοπρεπή και δηµιουργική ζωή απολαµβάνοντας τα βασικά 
 
 
11:15– 12:45 - Πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση της Σχολική Τάξης (Παναγιώτα Φρυτζαλά)
 
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση της πειθαρχίας μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η πειθαρχία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσίαση αφορά στους τρόπους αντιμετώπισης των πειθαρχικών προβλημάτων εντός της τάξης (δίνοντας πρακτικές συμβουλές) ώστε ο εκπαιδευτικός να μπορεί να επικεντρωθεί στη διαδικασία μάθησης απαλλαγμένος από τυχόν ενοχλητικές συμπεριφορές εκ μέρους των μαθητών. Η παρουσίαση αυτή έχει ως στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού και όχι του φόβου, έτσι ώστε η διαδικασία μάθησης να είναι μια θετική εμπειρία τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.
 
13:00 – 14:00 - Αντιμετωπίζοντας Δυσάρεστες Καταστάσεις των μαθητών (Κλαίρη Σειραδάκη)
 
Υπάρχουν αναμφισβήτητα ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις στη ζωή, τις οποίες δυσκολευόμαστε ακόμα και οι ίδιοι να αντιμετωπίσουμε, πόσο μάλλον να μιλήσουμε γι' αυτές στα παιδιά. Όμως το ότι μας πονά ένα ζήτημα, δεν πρέπει να το καθιστά και απαγορευτικό, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για γεγονότα της καθημερινής μας ζωής, που αργά ή γρήγορα, όλοι θα βιώσουμε.
 
Το διαζύγιο των γονιών, η αρρώστια ή ο θάνατος ενός αγαπημένου προσώπου, είναι οδυνηρά γεγονότα για ένα παιδί. Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται κοντά τους, αναρωτιούνται συχνά για το πως αισθάνεται ένα παιδί για τον χωρισμό των γονιών του, τι είναι σε θέση να καταλάβει για μια αρρώστια μέσα στην οικογένεια και τι επιπτώσεις θα έχει μια σημαντική "απώλεια" στην εξέλιξή του.
 

---

Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ
:210 6712991 & Κιν: 6936 946868 
Υπεύθυνη Κρατήσεων:
Χριστίνα Μουτσούλα
 

Πληροφορίες

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 20-11-2016 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 20-11-2016 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Πόλη (Ξενοδοχείο) Καλαμάτα (Rex Hotel)
Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106712991 ή στο 6980635361.

Location Map

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.