fbpx

Προηγούμενα Σεμινάρια

Patroklos Athens Feb 2017

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση και ανάπτυξη της διεκδικητικής συμπεριφοράς και η ορθή οριοθέτηση των γύρω σας μέσα από ατομικές και ομαδικές βιωματικές ασκήσεις.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Learning Styles

Οι νευροεπιστήμες και η διεπιστημονική γνωσιοεπιστήμη ανακαλύπτουν σχεδόν κάθε μέρα νέα όρια στην μηχανή που λέγεται «νους». Οι εφαρμογές αυτών των ανακαλύψεων γίνονται ολοένα και πιο ορατές στην καθημερινότητα μας αλλά και μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Πρώτου βαθμού εξερεύνηση είναι η αυτό-μαθησιακή συνθήκη, με άλλα λόγια η δυνατότητα της αυτό-μάθησης μέσα από την γνώση του «πως μαθαίνουμε».

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60
Dendaki Alexadroupoli

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Προέχει όμως η δημιουργία θετικού κλίματος στην τάξη, ενός κλίματος συνεργασίας που θα ευνοεί τη μάθηση. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την συναισθηματική πληροφορία ως οδηγό σκέψης και συμπεριφοράς και πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Eq Diff Mgmt Tripoli 2017 2

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
1481551230 Adhd Patra

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Patra Dyslexia 2017

Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα εστιάσει στους εξής τομείς:

  • Αρχική αξιολόγηση του δυσλεκτικού παιδιού σε όλες τις δεξιότητες (Reading, Writing, Listening, Speaking)
  • Τεχνικές και παραδείγματα για αποκατάσταση στην ανάγνωση και γραφή
  • Τεχνικές για διδασκαλία της γραμματικής
  • Επιλογή υλικού για διδασκαλία

Οι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, θα σχεδιάσουν τα δικά τους σχέδια εργασίας (mind maps), θα χρησιμοποιήσουν μαρκαδόρους, πλαστελίνη και άλλα υλικά, θα κάνουν χαρτοκοπτική κλπ. Τέλος θα επιλέξουν από coursebooks ασκήσεις και δραστηριότητες που θεωρούν κατάλληλες για τη διδασκαλία της Αγγλικής σε δυσλεκτικά παιδιά αιτιολογώντας την επιλογή. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60
Creativity Tripoli 2017 2

Δεν χρειάζεται να βγάλετε λαγό από καπέλο για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον της τάξης. Ξεκλειδώστε το δυναμικό των μαθητών σας και δώστε τους τη δυνατότητα να εκφραστούν με απλές δραστηριότητες που διεγείρουν τη φαντασία και τους προτρέπουν να γίνουν δημιουργικοί στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 1:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.