fbpx

Προηγούμενα Σεμινάρια

Ioanning 2

Η  Έφη Γλυμή και η Κλαίρη Σειραδάκη θα αναλύσουν το πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί Asperger μέσα στην τάξη αυξάνοντας έτσι τις ευκαιρίες του να αναγνωρίσει και να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές του και τελικά να ζήσει μια αξιοπρεπή και δημιουργική ζωή, πώς μπορεί ο καθηγητής να βοηθήσει ένα µαθητή µε ∆υσλεξία να µάθει Αγγλικά, πώς μπορεί ο "ειδικός" να ανακαλύψει τα στοιχεία της προσωπικότητας του μαθητή μέσα από το παιδικό ιχνογράφημα και πώς μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης ανεξαρτήτως των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν;

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 06-11-2016 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 06-11-2016 2:30 pm
Registration End Date 04-11-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€40
Adhd Papoutsaki

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 23-10-2016 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 23-10-2016 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€40
Self Confidence 2016

Ένα 4ωρο βιωματικό εργαστήρι που έχει στόχο την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης των μαθητών αλλά και των καθηγητών. Για πρώτη φορά δύο διακεκριμένοι ψυχολόγοι θα μας βοηθήσουν, μέσα από προσωπικές και ομαδικές βιωματικές ασκήσεις, να βελτιώσουμε την προσωπική μας αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση αλλά και να κατανοήσουμε καλύτερα πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να κρατήσουν υψηλά τα κίνητρα για μάθηση και πώς ενδυναμώνουμε την αυτό-εκτίμηση του ατόμου, του μαθητή και της ομάδας

 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 23-10-2016 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 23-10-2016 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
EUR50
Differentiated 2016

Κάθε μαθητής διαθέτει έναν μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών και η σύγχρονη τάξη χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό διαφορετικότητας. Αντί αυτό να αποτελεί εμπόδιο, ο αποτελεσματικός δάσκαλος χρησιμοποιεί τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των μαθητών του για να διαφοροποιήσει τη διδασκαλία και με αυτό τον τρόπο να κάνει τη μάθηση προσβάσιμη σε όλους. Σε αυτό το βιωματικό εργαστήριο στοχεύουμε στο να δείξουμε ότι η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας είναι εφικτή ακόμη και όταν οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 22-10-2016 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 22-10-2016 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
EUR60
Heraklion 1

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το σύνδροµο Asperger είναι στις µέρες µας αρκετά γνωστό (σαν όρος τουλάχιστον) σε πολλούς εκπαιδευτικούς. Όµως στην ερώτηση «τί είναι το Asperger;», η απάντησή τους τις περισσότερες φορές είναι αρκετά συγκεχυµένη. Οι γνώσεις τους αποτελούν ένα συνονθύλευµα πληροφοριών που έχουν συλλέξει από διάφορες πηγές (έγκυρες και µη) κι έτσι συνεχίζουν να αναζητούν την αιτία των δυσκολιών του µαθητή τους. Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας από την άλλη μεριά, περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών, ώστε να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.  Τι συμβαίνει όταν υπάρχουν ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις στη ζωή, τις οποίες δυσκολευόμαστε ακόμα και οι ίδιοι να αντιμετωπίσουμε, πόσο μάλλον να μιλήσουμε γι' αυτές στα παιδιά; Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται κοντά τους, αναρωτιούνται συχνά για το πως αισθάνεται ένα παιδί για τον χωρισμό των γονιών του, τι είναι σε θέση να καταλάβει για μια αρρώστια μέσα στην οικογένεια και τι επιπτώσεις θα έχει μια σημαντική "απώλεια" στην εξέλιξή του.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 16-10-2016 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 16-10-2016 2:00 pm
Registration End Date 14-10-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€40
Chania1

Ο στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι να προσεγγίσει τρία θέματα τα οποία μπορεί να μοίαζουν ετερόκλητα, είναι όμως συνδεδεμένα τόσο μεταξύ τους όσο και με την καθημερινή μας συνύπαρξη με μαθητές και γονείς. Ποιός ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη της συναισθηµατικής νοηµοσύνης των µαθητών τους και πώς μπορεί αυτή να συνδυαστεί με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία ώστε οι μαθητές να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων; Τι συμβαίνει όταν υπάρχουν ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις στη ζωή, τις οποίες δυσκολευόμαστε ακόμα και οι ίδιοι να αντιμετωπίσουμε, πόσο μάλλον να μιλήσουμε γι' αυτές στα παιδιά; Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται κοντά τους, αναρωτιούνται συχνά για το πως αισθάνεται ένα παιδί για τον χωρισμό των γονιών του, τι είναι σε θέση να καταλάβει για μια αρρώστια μέσα στην οικογένεια και τι επιπτώσεις θα έχει μια σημαντική "απώλεια" στην εξέλιξή του.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 15-10-2016 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 15-10-2016 7:00 pm
Registration End Date 14-10-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€40
Younglearners

How do we set about to teach Junior Beginners? Is it a matter of method, techniques, material or do we actually need a new pedagogy? In the first part of this workshop, we will attempt to provide answers to such critical considerations but also to define some of the most prominent and creative ways of teaching young children as well as the role of the teacher in the class of young learners. Then, participants will have the opportunity to plan their own lesson following certain teaching points.

In the second part, we will discuss the possibility of testing young beginners, if such a thing is really possible. We will examine and evaluate some tests for junior classes. Finally, participants will be asked to cooperate and prepare their own tests following certain guidelines. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 09-10-2016 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 09-10-2016 7:00 pm
Registration End Date 07-10-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
EUR60
Dyslexia Glymi
Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα εστιάσει στους εξής τομείς:
  • Αρχική αξιολόγηση του δυσλεκτικού παιδιού σε όλες τις δεξιότητες (Reading, Writing, Listening, Speaking)
  • Τεχνικές και παραδείγματα για αποκατάσταση στην ανάγνωση και γραφή
  • Τεχνικές για διδασκαλία της γραμματικής
  • Επιλογή υλικού για διδασκαλία
Οι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, θα σχεδιάσουν τα δικά τους σχέδια εργασίας (mind maps), θα χρησιμοποιήσουν μαρκαδόρους, πλαστελίνη και άλλα υλικά, θα κάνουν χαρτοκοπτική κλπ. Τέλος θα επιλέξουν από coursebooks ασκήσεις και δραστηριότητες που θεωρούν κατάλληλες για τη διδασκαλία της Αγγλικής σε δυσλεκτικά παιδιά αιτιολογώντας την επιλογή. 
Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 09-10-2016 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 09-10-2016 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€60
13700116 856063677858713 5579231557218499076 N

How can technology serve the learning aims of individual learners and groups without adding further strain to the syllabus? How can pedagogy make the best use of technology? A step-by- step, hands-on workshop on how to use technology to facilitate learning with Dimitris Primalis.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 03-09-2016 4:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 03-09-2016 7:00 pm
Registration End Date 02-09-2016 5:00 pm
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€50
Workshop Creativity

Το πρώτο Workshop της σχολικής χρονιάς στο 9ο Foreign Lanuages Forum. Ένα τρίωρο Workshop σχεδιασμένο για να εμπλουτίσουμε τις τεχνικές διδασκαλίας μας και να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, βελτιώνοντας τις βασικές δεξιότητες. Απαραίτητη η κράτηση θέσης

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 27-08-2016 4:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 27-08-2016 7:00 pm
Registration End Date 24-08-2016 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής
(Ισχύει έκπτωση για φοιτητές)
€50

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.