fbpx

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Προηγούμενα Σεμινάρια

Creativity Workshop Primalis

Δεν χρειάζεται να βγάλετε λαγό από καπέλο για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον της τάξης. Ξεκλειδώστε το δυναμικό των μαθητών σας και δώστε τους τη δυνατότητα να εκφραστούν με απλές δραστηριότητες που διεγείρουν τη φαντασία και τους προτρέπουν να γίνουν δημιουργικοί στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-03-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-03-2017 1:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60
Anger Athens New1 (1)

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση του θετικού κλίματος μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Στο σεμινάριο αυτό θα μάθουμε επίσης, πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το θυμό μας και πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-03-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-03-2017 2:00 pm
Registration End Date 03-03-2017 12:00 am
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Autism 19 02

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια. Για να μπορέσετε ως Εκπαιδευτικοί να βοηθήσετε τους μαθητές με αυτισμό και Σύνδρομο Asperger, να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση και τις ίσες ευκαιρίες μάθησης με τα άλλα παιδιά, θα πρέπει να κατανοήσετε τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ τους, να αναγνωρίσετε τα χαρακτηριστικά τους, να ακολουθήσετε νέες τεχνικές διδασκαλίας και να μάθετε τις στρατηγικές ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης έτσι ώστε να επιτευχθεί ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και του επικοινωνιακού λόγου και σημαντική μείωση των στερεοτυπιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Από την άλλη ο εκπαιδευτικός καλείται να ακούσει τα προβλήµατα που έχουν οι γονείς µε τα παιδιά τους - µαθητές, να κατανοήσει το πρόβληµα και να προσπαθήσει να συµβουλεύσει το γονιό ώστε να δώσει λύση στο πρόβληµα µε το παιδί του ή να τον συµβουλεύσει πως να κάνει τη σχέση του µε το παιδί πιο λειτουργική. Η διαδικασία όπως περιγράφεται παραπάνω είναι µια ξεκάθαρη συµβουλευτική σχέση που ο εκπαιδευτικός έχει το ρόλο του συµβούλου, µε όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας σύµβουλος, και ο γονιός είναι ο συµβουλευόµενος που καθοδηγείται από τον σύµβουλο - εκπαιδευτικό. Ποιες είναι οι γνώσεις και ποιες οι δεξιότητες  που πρέπει να έχει; Πως πρέπει να δοµήσει µια σχέση µε το γονιό και πως πρέπει να την οριοθετήσει για να είναι αποτελεσµατικός; Σε ποιες περιπτώσεις ακούει και δίνει λύσεις και σε ποιες περιπτώσεις δεν µπορεί να το κάνει; Τέλος η συµβουλευτική στην εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να έχει ως στόχο την καλή συνεργασία όλων των µελών της σχολικής κοινότητας.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 19-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 19-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) EUR40
Crete Papoutsaki

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 19-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 19-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Crete Papoutsaki

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή γνώσεων που αφορούν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΕΠΥ με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών, την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα μάθουμε να επιλέγουμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης  των γονέων, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 18-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 18-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Patroklos Athens Feb 2017

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση και ανάπτυξη της διεκδικητικής συμπεριφοράς και η ορθή οριοθέτηση των γύρω σας μέσα από ατομικές και ομαδικές βιωματικές ασκήσεις.

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60

O εκπαιδευτικός σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης έρχεται αντιμέτωπος με ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο κοινό μέσα και έξω από την τάξη. Με προβληματικές ή μη συμπεριφορές μαθητών που πηγάζουν από διαφορετικές αιτίες και που εκφράζονται ή εξωτερικεύονται με διαφορετικό τρόπο. Η παρέμβαση πρέπει να είναι ένα μακροχρόνιο σχέδιο και μια συνεχόμενη προσπάθεια από το μαθητή, από την οικογένεια του και από το σχολείο. Θα στοχεύει στην συνολική του οργάνωση, στην σωστή του οριοθέτηση και στην ομαλή του ένταξη στη σχολική τάξη. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένο και κοινό σχέδιο ώστε η παρέμβαση να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η διαχείριση και η παρέμβαση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ πρέπει να είναι συλλογική και συνολική. Σε όλους τους χώρους και τα περιβάλλοντα που ζει και κινείται ένα παιδί. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Learning Styles

Οι νευροεπιστήμες και η διεπιστημονική γνωσιοεπιστήμη ανακαλύπτουν σχεδόν κάθε μέρα νέα όρια στην μηχανή που λέγεται «νους». Οι εφαρμογές αυτών των ανακαλύψεων γίνονται ολοένα και πιο ορατές στην καθημερινότητα μας αλλά και μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Πρώτου βαθμού εξερεύνηση είναι η αυτό-μαθησιακή συνθήκη, με άλλα λόγια η δυνατότητα της αυτό-μάθησης μέσα από την γνώση του «πως μαθαίνουμε».

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €60
Dendaki Alexadroupoli

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 12-02-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 12-02-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Eq Diff Mgmt Tripoli 2017 2

Τις περισσότερες φορές είμαστε προετοιμασμένοι για τη διδασκαλία της διδακτέας ύλης. Τι γίνεται όμως όταν υπάρχουν προβλήματα διασπαστικής συμπεριφοράς; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να είναι αποτελεσματικός στον παιδαγωγικό του ρόλο; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά τη δική μας και των μαθητών μας; Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε επίσης πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές για αποτελεσματική εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθώς επίσης στρατηγικές διαφοροποίησης, αγωγοί μέσα από τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θα διοχετεύσουν περιεχόμενο, διαδικασίες ή μαθησιακά αποτελέσματα. 

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-02-2017 3:00 pm
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-02-2017 7:00 pm
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.