ΔΕΠΥ, Μαθησιακές Δυσκολίες & τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

 

Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, την κατανόηση των εκπαιδευτικών τους αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα συζητηθεί η επιλογή των κατάλληλων τρόπων προσέγγισης  των γονέων όταν το παιδί τους αντιμετωπίζει κάποια μαθησιακή δυσκολία, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες.

 

1) Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

 

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), γνωστή και ως υπερκινητικό σύνδρομο είναι διαταραχή της παιδικής ηλικίας με κύρια συμπτώματα την υπερκινητικότητα, την παρορμητικότητα και τη διάσπαση της προσοχής.

 

Η γνώση των εκπαιδευτικών για τη συγκεκριμένη διαταραχή θα βοηθήσει:

 

  • στην αποτελεσματική διαχείριση των μαθητών,
  • στην κατανόηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους και
  • στην κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος ή στη διαφοροποίηση του προγράμματος διδασκαλίας,

 

προκειμένου οι μαθητές με ΔΕΠΥ να αναπτύξουν τις γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες και να εμπλακούν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία.

 

 

Σκοπός του πρώτου μέρους του σεμιναρίου είναι:

 

  • η αποσαφήνιση του ορισμού της ΔΕΠΥ
  • η αναγνώριση των χαρακτηριστικών των παιδιών με ΔΕΠΥ
  • η παρουσίαση τρόπων έγκαιρου εντοπισμού της διαταραχής
  • η αξιολόγηση της διαταραχής
  • η παρουσίαση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων
  • η συζήτηση παραδειγμάτων
  • η εξέταση προβληματισμών

 

2) Μαθησιακές Δυσκολίες: Ψυχολογικές επιπτώσεις παιδιών και γονέων, τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

 

Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Η μη έγκαιρη διάγνωση ή η έλλειψη κατάλληλων χειρισμών για την αντιμετώπισή τους, έχει σαν αποτέλεσμα τη διαιώνιση του προβλήματος στην εφηβεία και στην υπόλοιπη ζωή τους. Συνήθως, οι μαθησιακές δυσκολίες συνυπάρχουν με συναισθηματικά και κοινωνικά προβλήματα και δημιουργούν αυξημένο άγχος στους γονείς των μαθητών. Γονείς, οι οποίοι δεν αποδέχονται το πρόβλημα, δημιουργούν επιπλέον προβλήματα στα παιδιά τους και στη σχέση επικοινωνίας με τον εκπαιδευτικό και το σχολείο.

 

Σκοπός του δεύτερου μέρους του σεμιναρίου είναι:

 

  • η ενημέρωση του εκπαιδευτικού όσον αφορά τη φύση και στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών
  • η ενημέρωση του εκπαιδευτικού όσον αφορά τη γνώση της ψυχολογίας των γονέων όταν το παιδί τους αντιμετωπίζει κάποια μαθησιακή δυσκολία
  • η επιλογή κατάλληλων τρόπων  προσέγγισης και υποστήριξης των γονέων για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών των παιδιών τους
  • η ενδυνάμωση της σχέσης  των εκπαιδευτικών με τους γονείς
  • η ενδυνάμωση της σχέσης  των εκπαιδευτικών με τους μαθητές

 

Εισηγήτρια: Καλλιόπη Παπουτσάκη
∆ρ. Ειδικής Παιδαγωγικής, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ70 µε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή, Σπουδές στην Εκπαίδευση (ΕΑΠ) και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΑΠ).

 


 

Bεβαίωση παρακολούθησης

Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων

Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6980635361 
Ώρες: 9πμ-5μμ

Πληροφορίες

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 06-10-2019 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 06-10-2019 2:00 pm
Registration Start Date 15-05-2019
Κόστος Συμμετοχής (Φοιτητές €30) €35
Late Fee €15(From 30-09-2019)
Πόλη (Ξενοδοχείο) Ρέθυμνο (Aquila Porto Rethymno)

Location Map

© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.