
Η δυσλεξία είναι μια διαταραχή η οποία αφορά στην χρήση και κατανόηση του γραπτού λόγου. Τα δυσλεκτικά παιδιά παρουσιάζουν δυσκολίες στη φωνολογία, στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στη συγκέντρωση προσοχής, στην εκτέλεση οδηγιών, στη βραχυπρόθεσμη μνήμη κλπ.
Το κύριο χαρακτηριστικό της δυσλεξίας είναι η «ψαλίδα» ανάμεσα σε αυτό που το δυσλεκτικό άτομο ξέρει, καταλαβαίνει και εκφράζει και αυτό που φαίνεται από το γραπτό του στο χαρτί. Η δυσλεξία επηρεάζει και τομείς της καθημερινής ζωής, όπως διάκριση δεξιού/αριστερού, ικανότητα οργάνωσης, αντίληψη του χρόνου.
Θα ασχοληθούμε με τη Δυσλεξία σε επίπεδο ανίχνευσης, αξιολόγησης και διάγνωσης καθώς και με τη στοχοθεσία ενός προγράμματος παρέμβασης και την αποτελεσματικότητα της παρέμβασης.
Ολοκληρώνοντας αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες:
- θα μπορούν να αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τη Δυσλεξία από τις άλλες μαθησιακές διαταραχές
- θα κατανοήσουν τι είναι η διάγνωση, τι προβλέπεται για τη Δυσλεξία, ποιοι κάνουν και τι σε μια διάγνωση
- θα μάθουν τι είναι μαθησιακή αξιολόγηση και για ποιον σκοπό γίνεται
Ολοκληρώνοντας απαραίτητο και αναγκαίο στην παρέμβαση είναι η συμβουλευτική και προς του γονείς του μαθητή και προς το μαθητή. Η σηµερινή πραγµατικότητα είναι πιο πολύπλοκη οπότε και τα προβλήµατα που αντιµετωπίζει ο γονιός µε τα παιδιά του πιο περίπλοκα. Συµβουλευτική είναι η προσέγγιση που πρέπει να ακολουθήσει ο εκπαιδευτικός για να προσφέρει βοήθεια και στήριξη στους γονείς των µαθητών του για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους που πηγάζουν από το σχολείο, τους συµµαθητές, το κοινωνικό και το οικογενειακό περιβάλλον. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει γνώσεις και δεξιότητες για να ανταποκριθεί στο ρόλο αυτό. Ποιες είναι οι γνώσεις και ποιες οι δεξιότητες που πρέπει να έχει; Πως πρέπει να δοµήσει µια σχέση µε το γονιό και πως πρέπει να την οριοθετήσει για να είναι αποτελεσµατικός; Σε ποιες περιπτώσεις ακούει και δίνει λύσεις και σε ποιες περιπτώσεις δεν µπορεί να το κάνει; Τέλος η συµβουλευτική στην εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να έχει ως στόχο την καλή συνεργασία όλων των µελών της σχολικής κοινότητας.
 |
Δηλώστε συμμετοχή μέχρι τις 22/12 και κερδίστε 15% έκπτωση
Κανονική Συμμετοχή: €40 €35 Φοιτητές: €30 €25
|
Εισηγητής: Γιάννης Κοσμόπουλος
Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτικός Σύμβουλος,Ειδικός Παιδαγωγός, M.ED Εκπαίδευση Ενηλίκων

Ο Γιάννης Κοσμόπουλος ασχολείται με τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Δυσλεξία από το 1992 τόσο σε επίπεδο μελέτης των Μαθησιακών Δυσκολιών όσο και με την αξιολόγηση και την παρέμβαση. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη Συμβουλευτική Γονέων, την οργάνωση ομάδων γονέων και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Είναι επιμορφωτής, συγγραφέας άρθρων και εισηγητής σε πολλά σεμινάρια και συνέδρια με θέματα που αφορούν τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία, τη Συμβουλευτική Γονέων, τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, τις Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας, και την Εποπτεία στην Εκπαίδευση και στους Εκπαιδευτικούς. Ως Γενικός Γραμματέας της ΕΕΠΕ είχε ενεργή συμμετοχή στη διοργάνωση τεσσάρων Συνεδρίων για την ειδική Αγωγή αλλά και ημερίδων και σεμιναρίων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
 |
Bεβαίωση παρακολούθησης
Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
|

|
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Δασκάλους, Επαγγελματίες και Φοιτητές
|
 |
Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6980635361 Ώρες: 9πμ-5μμ
|