7 Ιουνίου 2015 – 2ο ELT NEWS Business Seminar

 

Ως καθηγητές διδάσκετε διότι σας αρέσει αλλά ως επιχειρηματίες δουλεύετε για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας και την παραγωγή πλούτου. Ποιός όμως θεωρείται επιτυχημένος επιχειρηματίας;

Επιτυχημένος επιχειρηματίας θεωρείται αυτός που καταφέρνει να αντέξει στο χρόνο, αυτός που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη πρακτικών και γνωστικών δεξιοτήτων που τον βοηθούν να εξελιχθεί και να ανταπεξέλθει στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον το οποίο διακατέχεται από αβεβαιότητα, έλλειψη πόρων και γρήγορη αλλαγή οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών. Αυτές οι δεξιότητες μπορούν να διδαχθούν.

Το επιχειρηματικό σεμινάριο που οργανώνει η ELT NEWS στοχεύει να αναλύσει μερικά από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες των Κέντρων Ξένων Γλωσσών και να προτείνει λύσεις πρακτικές και εφαρμόσιμες.

Πέντε εισηγητές, ειδικοί στον τομέα τους, θα σας καθοδηγήσουν βήμα-βήμα αντλώντας παραδείγματα από την πολύχρονη εμπειρία τους αλλά και από τη βαθιά γνώση του αντικειμένου τους.

 

ΘΕΜΑΤΑ
1. C.L.I.E.N.T.S : 7 βήματα για επιτυχημένες εγγραφές
2. Είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών
3. Χρηματοοικονομικά για μη οικονομολόγους
4. Το Marketing στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ 
• Γιάννης Κιναλής, Σύµβουλος προϋπολογισµού, κοστολόγησης και financial reporting
• Μαρία Σαχπαζιάν, BA edu/ RSA dip/TEFL, Managing Director ‘Input on Education’
• Δρ. Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
• Γιώργος Σταμάτης, Σύμβουλος Ανάπτυξης Στελεχών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
• Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
• 7 Ιουνίου - Ξενοδοχείο Royal Olympic
• Κόστος Συμμετοχής: €150
• Υπεύθυνη Κράτησης Θέσεων: Κρίστα Παπακανελλοπούλου
• Τηλέφωνο: 210 6712991
• Email: info@eltnews.gr

 

09:30-10:00
Προσέλευση και καφές
10:00-12:00
Είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών

Εισηγητής: Δρ. Αντώνης Ζαΐρης (bio) & Γιώργος Σταμάτης (bio)

Μια από τις σημαντικότερες ανάγκες των επιχειρήσεων και οργανισμών, είναι η τήρηση του οικονομικού τους προγραμματισμού. Είναι αυτονόητο ότι η τήρηση του προγραμματισμού εισπράξεων και η έγκαιρη είσπραξη των οφειλών από τους πελάτες, είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης.

Όμως αυτή η προσπάθεια γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη...
Απαιτείται πλέον η απόκτηση ειδικών δεξιοτήτων για την επιτυχή είσπραξη των ανεξόφλητων οφειλών, δηλαδή οργάνωση, συμπεριφορά και ειδικές γνώσεις που αφορούν το management, την επικοινωνία, την πώληση, τη διαπραγμάτευση, την ψυχολογία, την αντιμετώπιση του άγχους κλπ.
Το θέμα της είσπραξης των ανεξόφλητων οφειλών δεν αντιμετωπίζεται ως μια μεμονωμένη τεχνική, αλλά ως ένα ‘ολιστικό’ σύστημα: το σύστημα S.O.S.

12:15-14:15
Χρηματοοικονομικά για μη οικονομολόγους

Εισηγητής: Γιάννης Κιναλής (bio)

Η συγκεκριμένη εισήγηση απευθύνεται σε μη οικονομολόγους και έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά στοιχεία ενός ισολογισμού και την αναγκαιότητα αυτού ως εργαλείου ελέγχου της λειτουργίας μιας επιχείρησης. Πιο ειδικά θα υπάρξει παρουσίαση και ανάλυση του Προϋπολογισμού

  • Πωλήσεων και Εισπράξεων Εσόδων
  • Αποθεμάτων κι Αγορών, Λειτουργικών Δαπανών και διάκρισης αυτών σε σταθερές ή μεταβλητές,
  • Κεφαλαιακών Δαπανών (Capital Budget) και Χρηματοδότησης αυτών (Financial Budget).

Επίσης θα αναλυθεί η κατάσταση των Ταμειακών Ροών ως αποτελεσματικό εργαλείο για τη διαχείριση των διαθεσίμων της επιχείρησης σε καθημερινή βάση και η αναγκαιότητα της κοστολόγησης στη λήψη σημαντικών επιχειρησιακών αποφάσεων που έχουν να κάνουν με τον έλεγχο κοστών και τον καθορισμό ανταγωνιστικών τιμών.
Τέλος θα παρουσιασθούν οι βασικοί αριθμοδείκτες που έχουν να κάνουν με τον έλεγχο ευρωστίας κι ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης.

Όλα τα θέματα που θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν κατά τη διάρκεια της εισήγησης θα συνοδεύονται με παραδείγματα κι εύκολα κατανοητά templates σε excel προκειμένου να υπάρξει μια πρακτική σύγκλιση της θεωρίας με την καθημερινή πράξη.

14:15-15:00
Lunch Βreak
15:00-16:00
C.L.I.E.N.T.S - 7 βήματα για επιτυχημένες εγγραφές

Εισηγήτρια: Μαρία Σαχπαζιάν (bio)

Τι προσέχουν οι γονείς όταν εισέρχονται για πρώτη φορά σε ένα Κ.Ξ.Γ; Είναι το ποσόν των διδάκτρων το μόνο που τους ενδιαφέρει; Ποιές ισορροπίες κρατάμε μεταξύ καινούργιων και παλαιών πελατών; Ποιές είναι οι ενδείξεις ότι ο δυνητικός πελάτης δεν θα γίνει τελικά πελάτης; Μπορεί η κατάσταση να αντιστραφεί;
Η εισήγηση στοχεύει να αναλύσει τι σημαίνει ‘πώληση’ για τα Κ.Ξ.Γ., πώς επιτυγχάνουμε αύξηση εγγραφών, σε ποιά στάδια της διαδικασίας χρειάζεται να προσέξουμε περισσότερο για να σιγουρέψουμε την ‘πώληση’ και πώς προβάλλουμε τον ακαδημαϊκό ρόλο του Κ.Ξ.Γ. μας χωρίς να λέμε υπερβολές και ανακρίβειες.  
16:15-18:00
Μετά το μάρκετινγκ του Κέντρου Ξένων Γλωσσών, τι;

Εισηγητής: Θέμης Σαρανταένας (bio)

1. Μάρκετινγκ, Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών
• Πώς και γιατί όλα συνδέονται και είναι απαραίτητα για αύξηση των εγγραφών;
• Αναφορά στο θέμα της τιμολόγησης
2. Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών είναι προσωπική υπόθεση. Πώς μπορώ να το εκμεταλλευτώ;
• Αρκεί μόνο το Μάρκετινγκ; Εισαγωγή στο Offline Business Networking
• Δομές Ανθρωπίνων Σχέσεων
• Παρουσίαση μίας τεχνικής Offline Επαγγελματικής Δικτύωσης

3. Βασικές Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελάτη για:
• Θυμωμένους Πελάτες
• Απαιτητικούς Πελάτες
4. Το Μάρκετινγκ μπορεί να φέρει leads (υποψήφιους πελάτες) στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών. Το αν θα εγγραφούν όμως αφορά τις ικανότητες πώλησης που διαθέτουμε.
• Βασικές Αρχές Πωλήσεων στην εκπαίδευση

 

Author

ELT News

ELT News